6 - 12 Mayıs Haftalık Kripto Para Teknik Analizleri

6 - 12 Mayıs Haftalık Kripto Para Teknik Analizleri

Ünal GÜRKAN  | 06.05.2019 15:33

Bitcoin : Kripto paranın 5218.66 - 4989.53 destek seviyeleridir. Teknik analizime göre haftalık hedefleri olan 5959.97 - 6081.28 seviyelerine hareket etmesini bekliyorum.

Bitcoin

Bitcoincash: Kripto paranın haftalık olarak 304.13 - 323.07 direnç ve 254.53 - 231.53 destek seviyeleri arasında hareket etmesini bekliyorum.

BitcoinCash

Ethereum: Kripto paranın 167.43 - 175.10 direnç ve 151.77 - 146.70 destek seviyeleri arasında hareket etmesini bekliyorum.

Ethereum

Litecoin : Kripto paranın 77.42 - 82.37 direnç ve 68.44 - 63.37 destek seviyeleri arasında hareket etmesini bekliyorum.

Litecoin

Dash : Kripto paranın 112.60 - 106.12 destek seviyeleridir. Teknik analizime göre haftalık hedefleri olan 124.20 - 129.30 seviyelerine hareket etmesini bekliyorum.

Dash

Ünal GÜRKAN

_newTouch_Related_Articles

_newtouch_latest_comments

_buttonAddComment
_newtouch_comments_antispam_message
Kahraman ulker
Kahraman ulker

bitcoin vb kripto paralarin ilerde gerçek para olarak bakkallarda kullanılma marketlerde kullanılma ceplerde taşınma olasılığı varmıdır ? sizce??  ... (_ReadMore)

11.05.2019 21:58 GMT· 2 · _discussion_reply
Kahraman ulker
Kahraman ulker

bitcoin yükseliyor lakin diğer kripto paralar yukselmiyor neden ki?  ... (_ReadMore)

11.05.2019 07:13 GMT· 1 · _discussion_reply
Mert Kaan
Mert Kaan

Yorumlarınızı 3 haftadır takip ediyorum. Tavsiye olmasa da size göre hareket ediyorum.Hiç şaşmadınız başarınızın devamını diliyorum.  ... (_ReadMore)

10.05.2019 08:52 GMT· 1 · _discussion_reply
Burak Çetin
Burak Çetin

hocam sana uyup elimdeki ltc ve bch satsaydım şuan magmada mangal yakıyordum şimdi gökte uçurtma uçuruyorum ;)  ... (_ReadMore)

10.05.2019 08:16 GMT· 1 · _discussion_reply
Murat Mutlu
Murat Mutlu

Hocam ltc halving etkisi olumlu mu olumsuz mu olur   ... (_ReadMore)

08.05.2019 08:25 GMT· 3 · _discussion_reply
Harun İpek
Harun İpek

Hocam bozdum eteri terste kaldım 35 tl yukarıdan geri aldım son dip ten analizlerinizde biraz acımasız davranmışsınız gibi geldi son durum sizce ne olur Eter   ... (_ReadMore)

07.05.2019 23:24 GMT· 2 · _discussion_reply
İbrahim TANİŞMAN
İbrahim TANİŞMAN

eline saglik hocam   ... (_ReadMore)

07.05.2019 16:03 GMT· _discussion_reply
erkan urgan
erkan urgan

hocam btc veriler hangi borsaya göre emeğinize sağlık söyledikleriniz tuttu ay boyunca Teşekkürler   ... (_ReadMore)

07.05.2019 09:19 GMT· 1 · _discussion_reply
Kahraman ulker
Kahraman ulker

bozdurdum fırsat bu fırsat iki gün sonra düşer 940 lara ethereum tekrar alırım bin olunca yine bozdururum hocam bu sizce doğru bir yaklaşım mi ?  ... (_ReadMore)

06.05.2019 22:18 GMT· 1 · _discussion_reply
_newtouch_discussion_title
newtouch_comments_reply_comment_hint
_newtouch_comments_antispam_message

_touchRiskDisclosure_message

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi עברית 日本語 한국어 中文 香港 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
_Logout
Mobile_app_sign_in_pop_up_sign_out_text
_No_Yes
_Cancel_Yes
mobile_app_saving_changes

+