Kripto Paralarda Düzeltme Bitti mi? Satışların Arka Planı ve Piyasa Yorumu - BTC ve ETH Analizi

Kripto Paralarda Düzeltme Bitti mi? Satışların Arka Planı ve Piyasa Yorumu - BTC ve ETH Analizi

Helin Çelik  | 23.02.2021 17:49

  • Kripto para piyasasındaki satışların arka planı, satış baskısı bitti mi?
  • Ripple davasında neler yaşandı? Ripple davası için olası senaryolar neler?
  • Yellen’ın Bitcoin yorumu piyasada nasıl görülmeli? Kripto para piyasası yorumu.
  • Güncel piyasa hacmi ne durumda?
  • Bitcoin ve Ethereum’da öne çıkan ve dikkat edilmesi gereken seviyeler neler?

Konu başlıkları için Bittrt Araştırma Müdürü Helin Çelik'in video analizine göz atabilirsiniz.

Helin Çelik

Son yorumlar

Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Ali Yüksel
Ali Yüksel

hangileri yukselise gecer tahminlero alablrmyim tesekkurler  ... (Devamını Oku)

25.02.2021 14:23 GMT· Cevap
Vokaa Shoo
Vokaa Shoo

aslında düşmesi bir taraftan iyi oldu düzenleme sayesinde düşükten güzel fiyattan alıp saattabiliriz tabi yüksekten alıp elinizde kalmadıysa   ... (Devamını Oku)

24.02.2021 06:51 GMT· Cevap
Haluk Özbilen
Haluk Özbilen

Ellon Musk önce çıktı btc aldığını söyledi geçen gün Tweet attı. btc fiyatı yüksek diye. Bir anda düştü. Büyük olasılıkla btc kendi topluyor.  Ardından topladığı kriptoların adını değiştirip kendi kripto parasını hayata geçirecek. ytd :) teori  ... (Devamını Oku)

24.02.2021 06:43 GMT· Cevap
Selami Döndüren
Selami Döndüren

tekrar 60 70 bin tl lere düşsün arabayı satıp alacam  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 21:36 GMT· 3 · Cevap
Mehmet Dumrul
Mehmet Dumrul

Zarara mal vermeyin   ... (Devamını Oku)

23.02.2021 21:35 GMT· Cevap
Ali Sağlam
Ali Sağlam

ABD dolar tahtı sallantıda,heriflerin g... tutuştu yellen iyorlar. Blokhainle baş edemeyecekler,coin piyasasına dayatma yapamayacaklar bunu kendilerinde biliyor. Düşüşler alım fırsatı..  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 21:27 GMT· Cevap
ben beni
ben beni

borsalar ellerindeki cogu stogu satti simdi toplama zamani biraz boyle panikletip sattirirlar sonra yine cikarirlar . hep ayni senaryo  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 20:04 GMT· Cevap
Nck Rsmba
Nck Rsmba

insanlarin cogumu kaybediyo hepsimi yoksa bi benmi kaybediyorum burda anlam veremedim neye girsem kayip yasiyorum sonra dayanamayip geri satiyorum ve firliyor  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 18:55 GMT· 7 · Cevap
Murat Ozdemir
Murat Ozdemir

neden bu kadar düşüşte   ... (Devamını Oku)

23.02.2021 18:36 GMT· 3 · Cevap
Ilhami Gencer
Ilhami Gencer

Ftmmm  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 18:35 GMT· Cevap
Ümit Can
Ümit Can

Yukarı bir Hareket gelsinde bir oh çekelim valla😔😔  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 16:04 GMT· 2 · Cevap
Sülayman Doğan
Sülayman Doğan

HODL.   ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:58 GMT· Cevap
Şükrü Kökçü
Şükrü Kökçü

Arkadaşlar bu durum zarar ne kadar sürecek  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:32 GMT· Cevap
Abdullah Akgül
Abdullah Akgül

borsa bu gün ne oldu oyle  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:30 GMT· Cevap
Kudret Ulusoy
Kudret Ulusoy

Bu kadar yüksek ve ani iniş çıkışlar hiç bir ekonomik sisteme uymuyor. Üretmeden tüketmenin mutlaka sonu gelir.   ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:30 GMT· Cevap
Abdullah Akgül
Abdullah Akgül

borsa bugün alt-üst oldu   ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:30 GMT· Cevap
Veysel Kılıç
Veysel Kılıç

Teşekkürler   ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:28 GMT· Cevap
Okan Selçuk
Okan Selçuk

Elon Musck gibi söndürücüler yarın bir tweet daha atar bur gecede her şey alt üst olur bu düzen böyle onlar alacağını almıştır onlar o dip noktadan tekrar alır oyun böyle devam eder gider ben cekilidim hep oyun bunlar en güveniliri yine altınmış...  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:26 GMT· Cevap
Sinan Akgün
Sinan Akgün

grafiklerden anlayan bi arkadas yardım edebilirmi bu düşüşün çıkışı ne zaman başlar  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:18 GMT· Cevap
Cengizhan Murat
Cengizhan Murat

özet geçin şu videoları izlemekten sıkılıyorum, gereksiz cümleler ve zaman kaybı. bizim zamanımız değerli bilgi verecekseniz yazılı da bilgi verin nereyi okuyup okumayacagımza karar verelim. incigi cincigi dinletmeyin  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:17 GMT· Cevap
Bekir Can
Bekir Can

kotu insanların pis işlerinde kullanmaları için yanlarında valizlerle para taşımalarına gerek yok. zira bunlar bankadan havale eft yapacak degiller. al bitcoini gönder elemanin cüzdanına. takip edebilen mi var coin trafigini  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:17 GMT· Cevap
Sinan Akgün
Sinan Akgün

grafiklerden anlayan bi arkadas yardım edebilirmi bu düşüşün çıkışı ne zaman başlar  ... (Devamını Oku)

23.02.2021 15:17 GMT· 1 · Cevap
Tartışma
Cevap Yaz