Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
Amazon.com Inc (AMZN)

Amazon.com Inc (AMZN)

NASDAQ
1.967,11 -42,06 -2,09%
22:18:54 - Real-time Cboe. Döviz USD
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Umut Çetintaş
Umut Çetintaş

Teknosayı alan bunlarmı la  ... (Devamını Oku)

23.02.2020 00:09 GMT· Cevap
Nurlan Musayev
Nurlan Musayev

hisseleri nasıl satın alabilirim?  ... (Devamını Oku)

21.02.2020 20:15 GMT· Cevap
Samet Ferdi
Samet Ferdi

bu hisseyi akbank uzerinden alabilirmiyim  ... (Devamını Oku)

18.02.2020 20:25 GMT· Cevap
Alper Özer
Alper Özer

10 tane aldım denemelik bakalım  ... (Devamını Oku)

12.02.2020 07:57 GMT· 1 · Cevap
Burak Kaya
Burak Kaya

Şirket uzun vadede yükselecek ama kısa vadede düşüşler ve çıkışlar yaşanabilir iyi bir hisse yatırırım yapılabilir bol kazançlar YTD  ... (Devamını Oku)

07.02.2020 21:59 GMT· 1 · Cevap
Nikos Kazancakis
Nikos Kazancakis

Gençler ne haber:) Ben bi Beyond Meat alıp sattım.Tekrar girebilirim Amazona:)  ... (Devamını Oku)

07.02.2020 15:23 GMT· 2 · Cevap
Serhat Turkay
Serhat Turkay

geçen gün karısı hisse satmıştı şimdide jeff bezos 1.8 milyar değerinde 905 bin adet hisse satmış şimdi amazon artacaksa bu fiyattan neden satıyorlar acaba  ... (Devamını Oku)

05.02.2020 05:59 GMT· 6 · Cevap
Osman Can Aydın
Osman Can Aydın

Yarın gap var gibi   ... (Devamını Oku)

04.02.2020 20:31 GMT· Cevap
Nikos Kazancakis
Nikos Kazancakis

Halen daha beklenen çıkışı yapabilmiş değil.  ... (Devamını Oku)

03.02.2020 18:50 GMT· 4 · Cevap
Sinan Kızıl
Sinan Kızıl

1900 üstü flamayi kirmis hedef 4 5 k ustleri  ... (Devamını Oku)

31.01.2020 20:14 GMT· Cevap
Borsa Takip
Borsa Takip

Yuhhhhh  ... (Devamını Oku)

31.01.2020 19:15 GMT· Cevap
Ertunç Özkan
Ertunç Özkan

cansın can, Parayı koyacak yerim kalmadı!  ... (Devamını Oku)

31.01.2020 19:14 GMT· Cevap
VER COŞKUYU BABA
VER COŞKUYU BABA

is bankasi satarkende komiston aliyor mu  ... (Devamını Oku)

31.01.2020 18:54 GMT· Cevap
Kunta Kinte
Kunta Kinte

o ha aq. o ha ya  ... (Devamını Oku)

31.01.2020 17:11 GMT· Cevap
Seçkin Özdoğan
Seçkin Özdoğan

Long kalınmalımı?  ... (Devamını Oku)

31.01.2020 11:39 GMT· 3 · Cevap
Nikos Kazancakis
Nikos Kazancakis

Bilanço beklenenden çok daha iyi geldiğinden artışın bugün ve sonrasında gün be gün yükselme ihtimali var.  ... (Devamını Oku)

31.01.2020 07:33 GMT· 5 · Cevap
Nikos Kazancakis
Nikos Kazancakis

Bundan sonraki sorumuz şu olmalı: Amazon bugün piyasa açılışından sonra bi ay içinde nereye kadar yükselir?  ... (Devamını Oku)

31.01.2020 07:33 GMT· 2 · Cevap
makkaka kaak
makkaka kaak

buradaki %11 usd kârı, tl de % kaç olarak geçer  ... (Devamını Oku)

30.01.2020 21:37 GMT· 1 · Cevap
Nikos Kazancakis
Nikos Kazancakis

Tam da düşündüğüm gibi inanılmaz kar açıkladı yüzde 10 artış!  ... (Devamını Oku)

30.01.2020 21:05 GMT· 4 · Cevap
Osman Can Aydın
Osman Can Aydın

Bilanço ne zaman   ... (Devamını Oku)

30.01.2020 20:55 GMT· Cevap
Nikos Kazancakis
Nikos Kazancakis

Jeff Blue Origin için düzenli olarak hisse satıyor.Ki büyük firmaların yöneticileri ara ara her zaman hisse satar.  ... (Devamını Oku)

28.01.2020 20:20 GMT· 2 · Cevap
iremnur er
iremnur er

blue orgin icin satılıyo trumpun para basarak sisirmedigi tek sirket  ... (Devamını Oku)

28.01.2020 19:25 GMT· Cevap
murat bektaş
murat bektaş

sahibi bile hisselerini satarken bu hisseye asla girilmez   ... (Devamını Oku)

28.01.2020 19:09 GMT· Cevap
Nikos Kazancakis
Nikos Kazancakis

Bence bu sefer ki bilançodan sonra 2000$ lara dayanacak!  ... (Devamını Oku)

28.01.2020 17:29 GMT· Cevap
Nikos Kazancakis
Nikos Kazancakis

1 trilyon değerini geçecek bi Amazon kaldı.Acaba 30 Ocakta mı?  ... (Devamını Oku)

24.01.2020 20:40 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz