Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
Mazhar Zorlu Holding A.Ş. (MZHLD)

Mazhar Zorlu Holding A.Ş. (MZHLD)

İstanbul
16,560 -0,220 -1,31%
10/07 - Kapanış. Döviz TRY
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
murat demırfıc
murat demırfıc

Borsada güvenilir analiz ve prim yapan hisseler için #R0YAL B0RSA# TlG hesabına davetlisiniz..  ... (Devamını Oku)

12 saat önce· Cevap
LuCkyT
LuCkyT

Reklamcıların...  ... (Devamını Oku)

01.07.2020 07:02 GMT· 1 · Cevap
nizamettin canıgur
nizamettin canıgur

Arkadaşlar eşleşme ne durumda  ... (Devamını Oku)

29.06.2020 14:43 GMT· Cevap
Odin Odin
Odin Odin

Ölü toprağı atmışlar sanki namussuzun üstüne ama yemezlerrrrrr!!! Ne yapsanız boş..  ... (Devamını Oku)

29.06.2020 10:43 GMT· Cevap
Örsan Tanoğlu
Örsan Tanoğlu

.  ... (Devamını Oku)

25.06.2020 08:02 GMT· Cevap
Cenk Cenger
Cenk Cenger

eşleşmeleri takip eden varmı.oynuyorlar mı yıne?  ... (Devamını Oku)

18.06.2020 13:31 GMT· Cevap
Selim Tez
Selim Tez

Taş olsa çatlar.Patron hiç şeffaf değildir.Zorla kap açıklar.O açıklamarı da çok yoruma açıktır,net değildir. Yıllarımızı yedi.İnşallah güzel fiyatlara gelir, sabrımızın karşılığını alırız.  ... (Devamını Oku)

17.06.2020 20:48 GMT· Cevap
nizamettin canıgur
nizamettin canıgur

Arkadaşlar TE kac  ... (Devamını Oku)

15.06.2020 10:33 GMT· Cevap
Cenk Cenger
Cenk Cenger

EŞLEŞMELER ÖNEMLİ 19,20  ... (Devamını Oku)

15.06.2020 07:17 GMT· 1 · Cevap
Batuhan Kacaker
Batuhan Kacaker

Arkadaşlar hacim niye böyle   ... (Devamını Oku)

12.06.2020 08:33 GMT· Cevap
Cenk Cenger
Cenk Cenger

Eşleşmeleri gören var mı   ... (Devamını Oku)

11.06.2020 13:51 GMT· 1 · Cevap
nizamettin canıgur
nizamettin canıgur

Bugün 18 gecermi  ... (Devamını Oku)

11.06.2020 09:29 GMT· 2 · Cevap
Odin Odin
Odin Odin

İhale bitti 44.248.000 veren aldı gaziemirdeki fabrika ve arsayı.. 41.646.000 ile başlamıştı ihale, tam 2.6 M arttı.. acaba kim aldı, çıkar yakında kokusu..  ... (Devamını Oku)

10.06.2020 12:39 GMT· Cevap
Odin Odin
Odin Odin

Yeni gelen arkadaşlar nerden duydunuz bilmiyorum bu kağıdı ama bi zahmet azıcık araştırın şunları; mazhar hold-eplas kimdir necidir?? yip nedir, işlem saatleri kaçtır, alım satım nası olur vs vs.. Hoş ana pazara çıkmamız uzun sürmeyecek gibi bu defa ama belli olmaz tabi Kemal Ağa’nın keyfine bağlıyız maalesef..  ... (Devamını Oku)

10.06.2020 11:45 GMT· 1 · Cevap
Odin Odin
Odin Odin

Gaziemirdeki fabrika binasına son sn’de yeni teklif geldi ve ihale uzadı..  ... (Devamını Oku)

10.06.2020 09:09 GMT· 1 · Cevap
Adem Akçay
Adem Akçay

18.00  ... (Devamını Oku)

10.06.2020 06:57 GMT· Cevap
Ramazan Sönmez
Ramazan Sönmez

Arkadaşlar. Bu hisse. D gurubundamı ona göre emir vercem. Yani günde 3 defamı işlem görüyor  ... (Devamını Oku)

10.06.2020 03:55 GMT· 1 · Cevap
nizamettin canıgur
nizamettin canıgur

Arkadaşlar mazhar ve eplas da TE kac  ... (Devamını Oku)

09.06.2020 09:24 GMT· Cevap
Odin Odin
Odin Odin

Vay arkadaş yine mi sildiler mesajlarımı  ... (Devamını Oku)

09.06.2020 07:54 GMT· 1 · Cevap
Adem Akçay
Adem Akçay

18.00  ... (Devamını Oku)

09.06.2020 06:55 GMT· Cevap
Mustafa Kul
Mustafa Kul

Hele şükür ya. Bilanço çok iyi.   ... (Devamını Oku)

08.06.2020 17:36 GMT· Cevap
Halil Özay
Halil Özay

milletin akliyla oynama tahtaci bu millet seninle oynarsa adini unutursun inan buna  ... (Devamını Oku)

08.06.2020 15:55 GMT· 1 · Cevap
Odin Odin
Odin Odin

Sermayesi 10 M olan kağıdın sadece ilk çeyrek karı 16 M... Hayırlı olsun, öz sermaye de artıya geçecek.. özetle yolumuz açık genel kuruldan sonra....  ... (Devamını Oku)

08.06.2020 15:49 GMT· 2 · Cevap
Özgür Goven
Özgür Goven

Kap geldi  ... (Devamını Oku)

08.06.2020 15:40 GMT· Cevap
Özgür Goven
Özgür Goven

Eşleşme şuan 15.93  ... (Devamını Oku)

08.06.2020 14:16 GMT· 1 · Cevap
Tartışma
Cevap Yaz