Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
Mazhar Zorlu Holding A.Ş. (MZHLD)

Mazhar Zorlu Holding A.Ş. (MZHLD)

İstanbul
7,990 -0,060 -0,75%
13:55:00 - Geciken Veriler. Döviz TRY
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yusuf Can
Yusuf Can

gerçekten tavan analizi denen kişi dün tire çift tavan yapacak dedi, ilk tavanı yaptı. Bugün için de AKGUV tavan olacak diyor. ben şimdiden AKGUV için emir yolladım sabahtan ilk sırada almak için AKGUV bugün tavana gidecek belli zaten ucuz kalmış  ... (Devamını Oku)

8 saat önce· Cevap
Emine Bozöyük
Emine Bozöyük

Yok füzesi, yok senatörü.. Yeter be. Artık bunlarla kafa yoramam. Tel eg ramda en iyi hisse analizi yapanı takip edecek, o hangisini işaret ederse onu alacağım. Şu an en iyisi Flash Hisse takip et gör  ... (Devamını Oku)

8 saat önce· Cevap
Yunus Güney
Yunus Güney

⚠️OZKGY (ÖZAK GYO ) yarının kilitli Tavan hissesi olacaktır.Katarlı yatırımcı ile ortaklık sağlandı.beklenen haber geldi sonunda ve Bu haber ile yarinin Tavan hissesi olacaktir.grafiklerde ve analizlerde al sinyali vermekdedir.fiyat şuan uygun kaçırmayın derim. Hedef fiyat 3.20 ler.  ... (Devamını Oku)

16 saat önce· Cevap
Emine Bozöyük
Emine Bozöyük

Tel egrâmda Flash Hisse diye aratın takibe alın. Ne dese uçuruyor. Ekleyin kendiniz görün.  ... (Devamını Oku)

17 saat önce· Cevap
Ersan Van
Ersan Van

♦️ETYAT♦️, Euro Trend Yatırım yükselişe başladı, 200 baz faiz indirimiyle yükselişe geçen♦️ ETYAT ♦️hisselerinde 11 milyon değerinde taşınılmaz satışı ile kasaya nakit girişi olacak Etyat yarın da prime devam edecek, yarın 1.65 üstüne atması beklenen Etyat hisselerinde teknik olarak çanak hedefi 2.32, yarının kazandıracak tek hissesi olan Etyat’ta fırsatı kaçırmayın.♦️♦️  ... (Devamını Oku)

17 saat önce· Cevap
Burcu Kılıç
Burcu Kılıç

Nâm-ı diğer kaptan borsamızın sürekli kazandıran muhteşem İnsanı küçük yatırımcı dostu BORSA KAPTANI takipçileri olarak sürekli kazanıyoruz. Sizin de kazanma mutluluğu yaşamanız adına twìtter BORSA KAPTANI @kaptanborsa26 takip etmenizi öneririm.  ... (Devamını Oku)

20 saat önce· Cevap
Emre Karademir
Emre Karademir

♦️EKİP ETYAT I TAVANA GÖTÜRÜYOR HEMEN KAÇIRMA SENDE KATIL♦️  ... (Devamını Oku)

12.12.2019 08:57 GMT· Cevap
kudret yener
kudret yener

MAALT tabandan TAVAN a kaçırmayın hemen alın  ... (Devamını Oku)

12.12.2019 08:30 GMT· Cevap
TAVAN ANALİZ
TAVAN ANALİZ

Mondi Tire Kutsan (TIRE) bugün sert yükselecek. İhracat rekoru kıran Ödül alan ve rekor bilanço beklenen TIRE hissesinde hedef 4 TL, TIRE bugünün TAVANI 2,96  ... (Devamını Oku)

12.12.2019 05:41 GMT· Cevap
gülşah ırazca
gülşah ırazca

TSPOR benzinlik satışıyla ilgili görüşme haberleri yayılmaya başladı. FK oranı 1,45 ile borsanın en ucuz hisselerinden biri olan TSPOR önümüzdeki hafta sert yükseliş serilerine başlayacak. Bugünün tavanı 2,44. Yabancı oranı sürekli artıyor. TSPOR hissesine giriş yapıyorum herkese hayırlı olsun ytd.  ... (Devamını Oku)

12.12.2019 04:02 GMT· Cevap
Ümit Al
Ümit Al

♦️ETYAT♦️ , Euro Trend Yatırım Ortaklığı salı günü gelen olan faiz indirimiyle beraber yükseliş başladı, teknik olarak çanak hedefine gitmesi öngörülen hissede çanak hedefi 2.32 yarının tavan hissesi, fırsatı kaçırmayın.♦️♦️♦️  ... (Devamını Oku)

11.12.2019 19:55 GMT· Cevap
Erkan Ateş
Erkan Ateş

♦️ETYAT♦️ , Euro Trend Yatırım Ortaklığı salı günü gelen olan faiz indirimiyle beraber yükseliş başladı, teknik olarak çanak hedefine gitmesi öngörülen hissede çanak hedefi 2.32 yarının tavan hissesi, fırsatı kaçırmayın.♦️♦️♦️  ... (Devamını Oku)

11.12.2019 18:23 GMT· Cevap
Samet Kibar
Samet Kibar

ETYAT , Euro Trend Yatırım Ortaklığı yarın gelicek olan faiz indirimiyle beraber yükseliş başlattı. Teknik olarak cumaya kadar yükseliş primli devam edicek yarının tavan hissesi asla kaçırmayın.  ... (Devamını Oku)

11.12.2019 17:45 GMT· Cevap
Bülent Bayır
Bülent Bayır

Bugun tavan kagiti ETYAT TUM EKIP ORDA HEDEF 1.70 KACIRMAYIN  ... (Devamını Oku)

11.12.2019 13:54 GMT· Cevap
Ragıp Mete
Ragıp Mete

EMKEL, Emek Elektrik Temsan Türkiye ile 31,6 milyon TL tutarındaki siparişler tamamlandı, hafta boyunca tavan gitmesi beklenen hissede fırsatı kaçırmayın.  ... (Devamını Oku)

11.12.2019 11:44 GMT· Cevap
hakan can
hakan can

kuşlu site ve tlegrm da borsa şefi aratın bulun kazanin başka söze gerek yok  ... (Devamını Oku)

10.12.2019 17:58 GMT· Cevap
Borsa Tacirleri
Borsa Tacirleri

Kaldığımız yerden devam ediyoruz sessizce takipte olun arkadaşlar bizi bilen bilir, kısa süreli alımlar açık YTD t  me / borsatacirleri  ... (Devamını Oku)

10.12.2019 12:05 GMT· Cevap
Tardu Barlas
Tardu Barlas

BUGÜN (RYGYO) DEDİM %16 Prim Yaptı Kaçırdım Diye Üzülme ŞİMDİDE (PKENT) Diyorum Acele Edin TAVANA GİDECEK(PKENT) PETROKENT TURİZM A.Ş. Satılıyor SABANCILARA (Hacı Ömer Sabancı) Satın Almak İçin Sona Gelindiğini Açıkladı Dünden Satın Alınma Haberiyle Hissede Hareketlilik Başladı Haberin Kap'a Bildirilmesiyle PETROKENT TURİZM A.Ş. Hissesi Tavan Yapacak BUGÜNÜN Ve Çarbam Gününün TAVAN HİSSESİ (PKENT) FIRSAT BU FIRSAT SAKIN KAÇIRMAYIN (Tardu Barlas)  ... (Devamını Oku)

10.12.2019 07:46 GMT· Cevap
Tardu Barlas
Tardu Barlas

BUGÜN (RYGYO) DEDİM %16 Prim Yaptı Kaçırdım Diye Üzülme ŞİMDİDE (PKENT) Diyorum Acele Edin TAVANA GİDECEK(PKENT) PETROKENT TURİZM A.Ş. Satılıyor SABANCILARA (Hacı Ömer Sabancı) Satın Almak İçin Sona Gelindiğini Açıkladı Dünden Satın Alınma Haberiyle Hissede Hareketlilik Başladı Haberin Kap'a Bildirilmesiyle PETROKENT TURİZM A.Ş. Hissesi Tavan Yapacak BUGÜNÜN Ve Çarbam Gününün TAVAN HİSSESİ (PKENT) FIRSAT BU FIRSAT SAKIN KAÇIRMAYIN (Tardu Barlas)  ... (Devamını Oku)

10.12.2019 07:46 GMT· Cevap
Şahin Toprak
Şahin Toprak

EKIPLERIN HEPSI MSGYO DA BUGUN ORAYI TAVAN YAPIYOLAR KACIRMAYIN  ... (Devamını Oku)

10.12.2019 07:11 GMT· Cevap
DÜNYA BORSASI
DÜNYA BORSASI

♦GLBMD (GLOBAL MENKUL) yarının Tavan hissesi olacaktır. Avrupa devi ile ortakligi yapti.Bu haber ile yarinin Tavan hissesi olacaktir.grafiklerde ve analizlerde al sinyali vermekdedir.fiyat şuan uygun kaçırmayın derim. Hedef fiyat 2.50 ler.  ... (Devamını Oku)

09.12.2019 19:43 GMT· Cevap
Yasin Kokyay
Yasin Kokyay

.telęgramda elit borsacı yazın aratın. mustafa kızılkaya hocamızın görüşlerini neler yaptığını bi görün isterim  ... (Devamını Oku)

09.12.2019 18:08 GMT· Cevap
Cumali Erken
Cumali Erken

_VERDİĞİ TÜM KAĞITLARDA ÇOK GÜZEL BAŞARILARA İMZA ATAN CANER USTANIN TELE-GR4M KAN4LI KAZANDIRMAYA DEVAM EDİYOR GEÇ KALMA @TAVANCIDOSTLAR A SENDE KATIL!!_  ... (Devamını Oku)

09.12.2019 09:05 GMT· Cevap
Burcu Kılıç
Burcu Kılıç

Nâm-ı diğer kaptan borsamızın sürekli kazandıran muhteşem İnsanı küçük yatırımcı dostu BORSA KAPTANI takipçileri olarak sürekli kazanıyoruz. Sizin de kazanma mutluluğu yaşamanız adına twìtter BORSA KAPTANI @kaptanborsa26 takip etmenizi öneririm.  ... (Devamını Oku)

09.12.2019 08:26 GMT· Cevap
BELENSAY BELENSAY
BELENSAY BELENSAY

günün tavanı GSDDE hemen alın kap düşecek  ... (Devamını Oku)

09.12.2019 08:01 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz