Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
Türkiye Yüksek Piyasa Değerli Bankalar BYF (BNKTRf)

Türkiye Yüksek Piyasa Değerli Bankalar BYF (BNKTRf)

İstanbul
13,02 +0,00 +0,00%
16/01 - Geciken Veriler. Döviz TRY
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
SÜLEYMAN ŞAH
SÜLEYMAN ŞAH

yonga mobilya ytd  ... (Devamını Oku)

11.01.2019 13:10 GMT· Cevap
Borsa Teknikeri
Borsa Teknikeri

Kazanlara katılmak için T.e.l.e.g.r.a.m uygulamasını telefonunuza yükleyin ve giriş yapıp arama yerine BORSA KARTALLARI diye aratma yapıp katılabilirsiniz. Paranızı katlamanın kolay yöntemi.  ... (Devamını Oku)

16.12.2018 18:33 GMT· Cevap
Ali Albayrak
Ali Albayrak

Pınar Et Un, yükseliş trendine başladı.... Pınar Et Un 2017 yılı toplam karı 146 milyon iken Hisse fiyatı 9.50-11 TL idi. 2018 yılın'da kar'lılık artarken hisse 2012 yılındaki tarihi dip fiyatlarda 5 Tl ile 550 Tl. Dip fiyatdan yükselişe geçti. Kaçırılmayacak bir hisse sizde inceleyin... kaçırmayın.... - Geçen yıl 3. çeyrekte 87 milyon kar varken hisse 11 Tl.. - Bu yıl 3. çeyrekte 90 milyon kar varken hisse 5.50 tl  ... (Devamını Oku)

02.12.2018 11:49 GMT· Cevap
Dibinden Topla
Dibinden Topla

KENT  3.çeyrekte yüzde 300 kar artışıyla tarihi dip seviyesinde 0.5 halka açıklık oranı ile bu yıl tarihi zirvesi 198 TL'den 120 TL de. Bu fiyatlar Kent için çok uygun fiyatlar. Yarın kaçırmayın. Bu hisseyi detaylı inceleyin. Buralarda kaçmaz !  ... (Devamını Oku)

28.11.2018 18:38 GMT· Cevap
Taner ASLAN
Taner ASLAN

Bu hissede beklemek yerine Tuğçelik (TUCLK) alın tavan yapacak. Bu haber uçuracak: Şirket, Valeo'nun Fransa St. Florine de bulunan fabrikası ile VO9REB100 Renault projesi kapsamında EUR 6 Motorlarının EGR valf parça üretimi için anlaşma imzalamıştır. Proje 2020 yılında seri üretime girecek olup, 5 yıl devam edecektir. Yılda 260bin parçadan toplamda 1,3mn EUR tutarında parça üretilecek olup, toplam da 6mn EUR ciro elde edilmesi planlanmaktadır. Ayrıca Proje mühendislik çalışmaları ve üretim ekipmanlarının imalatı için de 326bin EUR ciro elde edilmesi planlanmaktadır.  ... (Devamını Oku)

22.11.2018 09:37 GMT· Cevap
Hikmet Parmaksız
Hikmet Parmaksız

Bankacılık endeksi %0.60 yükselmiş...Bu fondaki 6 büyük bankanın 5 i yükslmiş...Sadece Akbank 0.73 düşmüş...Durum böyleyken bu fon nasıl olurda -0.26 düşüşle günü tamamlar...Lütfen açıklayabilirmisiniz...Selamlar...25.10.2018  ... (Devamını Oku)

25.10.2018 18:32 GMT· 1 · Cevap
Faruk Çavuşoglu
Faruk Çavuşoglu

Yorumlar hep eski yeni yorumlar gözükmüyor   ... (Devamını Oku)

21.10.2018 18:09 GMT· Cevap
Hikmet Parmaksız
Hikmet Parmaksız

Bu fondaki bankalar hangileri?Lütfen yazarmısınız?  ... (Devamını Oku)

21.09.2018 21:43 GMT· 2 · Cevap
TC Mert Eskici
TC Mert Eskici

borsada düşüş nereye kadar devam eder  ... (Devamını Oku)

28.03.2018 13:53 GMT· Cevap
Burak Akay
Burak Akay

Arkadaşlar merhaba ripple.icin özel cüzdan varmı güvenilir   ... (Devamını Oku)

18.11.2017 20:49 GMT· Cevap
Zafer Katircioglu
Zafer Katircioglu

Ff fx  ... (Devamını Oku)

22.08.2017 14:35 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz