Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
BIST 30 Vadeli İşlemleri -

BIST 30 Vadeli İşlemleri -

İstanbul
131,300 0,000 0,00%
18/07 - Kapanış. Döviz TRY
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Raşit Hazan
Raşit Hazan

Sana bir önerim var ''EMİNE BORSACI BOZTUNA ''  takip et, çok hissede ve borsanın gidişatına dair isabetli analizleri var, twterda,Facde,ingrstamda @  ''EMİNE BORSACI BOZTUNA'' diye arat takibe al, twiterda Facde,ingrstamda  takip eden çok faydasını görür,ben şahsen görüyorum..Bistin En sağlam analizi onda,Kazancın anahtarı Emine Borsacı Boztuna  ... (Devamını Oku)

9 saat önce· Cevap
Tahir CANATAN
Tahir CANATAN

Eski yıldız Futbolcu Borsanın En Başararılı piri  Twiterda  BORSA FIRTINASI  diye arat takibe al ,,,,,,,Goller Ardı sıra gelsin  ... (Devamını Oku)

15.07.2019 16:39 GMT· Cevap
Erkan Gökmen
Erkan Gökmen

Sana bir önerim var ''EMİNE BORSACI BOZTUNA ''  takip et, çok hissede ve borsanın gidişatına dair isabetli analizleri var, twterda,Facde,ingrstamda @  ''EMİNE BORSACI BOZTUNA'' diye arat takibe al, twiterda Facde,ingrstamda  takip eden çok faydasını görür,ben şahsen görüyorum..Bistin En sağlam analizi onda,Kazancın anahtarı Emine Borsacı Boztuna  ... (Devamını Oku)

14.07.2019 22:47 GMT· Cevap
Saffet KOZAN
Saffet KOZAN

Eski yıldız Futbolcu Borsanın En Başararılı piri  Twiterda  BORSA FIRTINASI  diye arat takibe al ,,,,,,,Goller Ardı sıra gelsin  ... (Devamını Oku)

13.07.2019 11:12 GMT· Cevap
Basri AYHAN
Basri AYHAN

Sana bir önerim var ''EMİNE BORSACI BOZTUNA ''  takip et, çok hissede ve borsanın gidişatına dair isabetli analizleri var, twterda,Facde,ingrstamda @  ''EMİNE BORSACI BOZTUNA'' diye arat takibe al, twiterda Facde,ingrstamda  takip eden çok faydasını görür,ben şahsen görüyorum..Bistin En sağlam analizi onda,Kazancın anahtarı Emine Borsacı Boztuna  ... (Devamını Oku)

09.07.2019 22:35 GMT· Cevap
ahmet türker
ahmet türker

GÜNLÜK GRAFİK.  ... (Devamını Oku)

26.06.2019 23:54 GMT· Cevap
Borsas Tacirlerss
Borsas Tacirlerss

118den shorttayım bereket versin  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 10:47 GMT· Cevap
Sinan Durmaz
Sinan Durmaz

su an 115  ... (Devamını Oku)

07.06.2019 10:40 GMT· Cevap
Burçak SAYIN
Burçak SAYIN

sonumuz ne olacak böyle :(  ... (Devamını Oku)

27.05.2019 04:23 GMT· 1 · Cevap
onay34finans
onay34finans

arkadaşlar emir iptalinde kaç tl alınıyor  ... (Devamını Oku)

17.05.2019 06:42 GMT· Cevap
Fatih Gürcan
Fatih Gürcan

Bazi arkadaşlar bilançoyu yanlış yorumluyor. Bu piyasa şartlarında gelebilecek en iyi bilanço. Şirket yatırım yapmış, gelirleri artmış kesinlikle gelecek vaad ediyor. Ben bilanço sonucundan umutluyum.   ... (Devamını Oku)

11.05.2019 04:37 GMT· Cevap
Sinan Durmaz
Sinan Durmaz

HAREKET YOK  ... (Devamını Oku)

09.05.2019 15:32 GMT· Cevap
Hakan Yıldıztepe
Hakan Yıldıztepe

son durum hakkında bilgisi olan var mı. bist iç piyasadan kaynaklı mı büyüyor.  ... (Devamını Oku)

19.04.2019 06:45 GMT· Cevap
ahmet türker
ahmet türker

SON DURUM.  ... (Devamını Oku)

15.04.2019 22:37 GMT· Cevap
ahmet türker
ahmet türker

126.800 KIRAMIYOR. ORTA BOLİNGER ÇİZGİSİNDE DİRENÇ VAR.  ... (Devamını Oku)

09.04.2019 22:04 GMT· Cevap
ZAVİRA ZAVİRA
ZAVİRA ZAVİRA

burdan yaralanın viopcularblogspot sizlere yardımcı olacak grfkler var  ... (Devamını Oku)

08.04.2019 13:57 GMT· Cevap
ahmet türker
ahmet türker

GÜNLÜK GRAFİK  ... (Devamını Oku)

06.04.2019 23:26 GMT· Cevap
kadir birben
kadir birben

herkese merhaba ; bist 30 un tarihsel verilerini dakikalık ve 5 dakikalık olarak nerden temin edebilirim ?  ... (Devamını Oku)

27.03.2019 08:37 GMT· 1 · Cevap
Sefa Türkmen
Sefa Türkmen

çok düştü  ... (Devamını Oku)

26.03.2019 11:19 GMT· Cevap
altuğ topuz
altuğ topuz

Bu yükseliş ve ne kadar devam edeceği vs. Konusunda bir detaylı bilgi paylaşabilecek kimse varmı acaba?   ... (Devamını Oku)

19.03.2019 18:54 GMT· Cevap
Borsa Dolar
Borsa Dolar

Son 3 gündür aynı şey oluyor sabah 300-400 puan düşük açılış ardından sebepsiz olarak başladığı yere gelme hatta 200-300 puan üstüne çıkma ve ondan sonra tekrar 1000 puan düşme ve sonrasında ise önceki gün kapanışının 100-200 puan altında kapanış ne kadar daha böyle olacak ?  ... (Devamını Oku)

09.02.2019 11:07 GMT· Cevap
GRAVEDİGGER BİST
GRAVEDİGGER BİST

NETAŞ GRAFİĞİNİ İNCELEYİN ŞİRKETE Bİ HALLER OLDU :D FUL POZİTİF  ... (Devamını Oku)

26.01.2019 11:27 GMT· Cevap
Hasan şeker
Hasan şeker

Ahanda şemsiye açıldı geçmiş olsun  ... (Devamını Oku)

06.12.2018 09:55 GMT· Cevap
şemsettin ayçiçek
şemsettin ayçiçek

gg  ... (Devamını Oku)

27.11.2018 16:37 GMT· Cevap
Hasan şeker
Hasan şeker

116,800 yürüyormuyuz arkadaşlar  ... (Devamını Oku)

24.10.2018 06:36 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz