Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
FTSE China A50 (FTXIN9)

FTSE China A50 (FTXIN9)

Şanghay
13.449,48 +218,40 +1,65%
10:02:00 - Kapanış. Döviz CNY
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Başar Börekçi
Başar Börekçi

我正在寻找无风险的中国投资。  ... (Devamını Oku)

15.08.2019 18:53 GMT· Cevap
LİMON ağacı
LİMON ağacı

a  ... (Devamını Oku)

25.07.2019 12:45 GMT· Cevap
Dj Atwaca
Dj Atwaca

Ziki tuttuk  ... (Devamını Oku)

15.07.2019 14:41 GMT· Cevap
Ak SaKaLLI
Ak SaKaLLI

...  ... (Devamını Oku)

10.07.2019 20:07 GMT· Cevap
King Ralli
King Ralli

merhaba  ... (Devamını Oku)

22.06.2019 19:38 GMT· Cevap
King Ralli
King Ralli

merhaba  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 19:14 GMT· Cevap
King Ralli
King Ralli

merhaba  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 19:01 GMT· Cevap
King Ralli
King Ralli

arkadaşlar idiiali yorumları ile tekrar borsaya dönen King borsa @KNGBORSA1 takip edin tele gram da anlık sow yapıyor kaçırmayın  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 18:45 GMT· Cevap
King Ralli
King Ralli

arkadaşlar idiiali yorumları ile tekrar borsaya dönen King borsa @KNGBORSA1 takip edin tele gram da anlık sow yapıyor kaçırmayın  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 18:45 GMT· Cevap
King Ralli
King Ralli

merhaba  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 18:42 GMT· Cevap
emre derli
emre derli

arkadaşlar artık kazanmak istiyorsanız twiterda BORSA BENİM İŞİMM var.hergun primli ve tavan hissesi söylüyor.mutlak tavsiye edilir.  ... (Devamını Oku)

15.06.2019 15:50 GMT· Cevap
Kuru Soğan
Kuru Soğan

j  ... (Devamını Oku)

09.06.2019 20:35 GMT· Cevap
Kuru Soğan
Kuru Soğan

j  ... (Devamını Oku)

09.06.2019 20:28 GMT· Cevap
Fatih Doğan
Fatih Doğan

can mi cin mi con mu?  ... (Devamını Oku)

24.05.2019 02:13 GMT· Cevap
Bey Baba
Bey Baba

Bugün düşer bu.. abd anlaşmaya yanaşmadı  ... (Devamını Oku)

12.05.2019 20:36 GMT· Cevap
Umut Bayrak
Umut Bayrak

o zaman ben de merhaba  ... (Devamını Oku)

07.05.2019 23:08 GMT· Cevap
XmenPro Eagle
XmenPro Eagle

Küresel ekonomik kriz geliyorum diyor.  ... (Devamını Oku)

06.05.2019 06:52 GMT· Cevap
hande han
hande han

merhaba  ... (Devamını Oku)

04.04.2019 21:56 GMT· Cevap
hande han
hande han

merhaba  ... (Devamını Oku)

04.04.2019 21:56 GMT· Cevap
Ahmet Çok
Ahmet Çok

Pazardan aldım 1 tane çine gittim 1 milyar tane :))) zuhahah  ... (Devamını Oku)

02.04.2019 17:48 GMT· Cevap
burcu söyler
burcu söyler

merhaba  ... (Devamını Oku)

29.03.2019 23:23 GMT· Cevap
SOW Time
SOW Time

merhaba  ... (Devamını Oku)

28.03.2019 23:00 GMT· Cevap
canan Şengül
canan Şengül

merhaba  ... (Devamını Oku)

25.03.2019 09:42 GMT· Cevap
canan Şengül
canan Şengül

merhaba  ... (Devamını Oku)

25.03.2019 09:42 GMT· Cevap
jale derin
jale derin

merhaba  ... (Devamını Oku)

18.03.2019 21:26 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz