Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
Nasdaq 100 Vadeli İşlemleri - Sep 19

Nasdaq 100 Vadeli İşlemleri - Sep 19

RT-CFD
7.946,75 +4,00 +0,05%
15:43:44 - Gerçek zamanlı Veriler CFD. Döviz USD
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Ferda Keskin
Ferda Keskin

Arkadaşlar Telégramdan Babakartal aratın takibe alın bugün açılışa özel 50 milyon hacimle %10 yaptırdı. Kanalına katılın görün her şey ortada. Babakartal efsane geri döndü.  ... (Devamını Oku)

17 saat önce· Cevap
Ahmet Koktas
Ahmet Koktas

Büğün yarin güzel bir düşüş olsa cok rahatlarım 400 bips kadar  ... (Devamını Oku)

18 saat önce· Cevap
Osman efe Balcı
Osman efe Balcı

Sahte pehlivan cin işkencesi başlıyımca 3000 puana düşmeye hazır ıl çinin intkamı ağır olucak :))  ... (Devamını Oku)

19 saat önce· Cevap
Abdullah Pektaş
Abdullah Pektaş

inat etmis milletin elindeki varantlari sifirlayip sonra dhsecek  ... (Devamını Oku)

15.07.2019 22:39 GMT· Cevap
Cumali anıl
Cumali anıl

Eveeet. Battım. Hesaplar sıfırlanmış oldu. Nasip...   ... (Devamını Oku)

15.07.2019 07:28 GMT· Cevap
Murat Beyzade
Murat Beyzade

Arkadaşlar yapmış olduğum analizlerim tavan çalışmalarım ve %10 üzeri başarılarımla artık Twitteŕdayım. @ MuratBeyzade3 aratın twitťe takibe alın. Yoğun istek üzerine açıldı. Haydi hayırlı olsun.   ... (Devamını Oku)

13.07.2019 13:04 GMT· Cevap
Cumali anıl
Cumali anıl

2 gündür kilitledi hiç kımıldatmıyor lanet olsun ya!   ... (Devamını Oku)

12.07.2019 17:03 GMT· 8 · Cevap
Abdullah Pektaş
Abdullah Pektaş

satim kurtuldum nadul 7 kurustan   ... (Devamını Oku)

12.07.2019 14:20 GMT· Cevap
Abdullah Pektaş
Abdullah Pektaş

50 gundur bekliyorum nadul elimde 0.50 aldim simdi 07 kurus satmasa bafya 3 kurus  ... (Devamını Oku)

12.07.2019 13:27 GMT· Cevap
Abdullah Pektaş
Abdullah Pektaş

dusus bekleyenler umut yok artik.. zarar kar dusunmek yok satin gitsin.  ... (Devamını Oku)

12.07.2019 13:16 GMT· Cevap
Demir Reis
Demir Reis

salına salına değil hızlı hızlı düş. ytd  ... (Devamını Oku)

11.07.2019 17:46 GMT· Cevap
batak
batak

bugün enflasyon verileri ile dax ve nasdaq yukarı cıkabilir  ... (Devamını Oku)

11.07.2019 09:36 GMT· Cevap
batak
batak

Yarı bir kar satışı gelir bugün zor.7980 leri görür bugün bence  ... (Devamını Oku)

11.07.2019 09:30 GMT· 1 · Cevap
Murat Beyzade
Murat Beyzade

Arkadaşlar yapmış olduğum analizlerim tavan çalışmalarım ve %10 üzeri başarılarımla artık Twitteŕdayım. @ MuratBeyzade3 aratın twitťe takibe alın. Yoğun istek üzerine açıldı. Haydi hayırlı olsun.   ... (Devamını Oku)

09.07.2019 21:53 GMT· Cevap
Ahmet Yeşil
Ahmet Yeşil

Sizce bu Nasdaqdaki düzeltme hareketi ne kadar daha devam eder? Kimilerine göre artık bir resesyon olasılığı çok kuvvetlendi ve ciddi bir düşüş eğiliminin olacağı yönünde kimilerine göre ise FED faiz indirimi yapacağından tekrar yükselişe geceği yönünde...G20 zirvesindeki olumlu hava kendini yine krize mi bırakıyor ki...Bu konu hakkındaki görüşleriniz nelerdir arkadaşlar, kolay gelsin.  ... (Devamını Oku)

09.07.2019 07:59 GMT· 2 · Cevap
Ahmet Yeşil
Ahmet Yeşil

nasdaq daki bu düzeltme nereye kadar sürer sizce, bir öngörünüz var mı? Kimilerine göre artık bir resesyon tehlike çanları iyiden iyiye kendini hissettirdiği için ciddi bir düşüş olacağı tahmininde olanlar var bir taraftan FED faiz indirimi sebebiyle tekrar toparlanma ve yükselişe geçeceği yönünde beklentiler var... G20 zirvesinin olumlu havası yine kendini krizlere mi bırakıyor ki, nedersiniz?  ... (Devamını Oku)

09.07.2019 07:56 GMT· Cevap
Abdullah Pektaş
Abdullah Pektaş

bu duce tam bir sahtekar  ... (Devamını Oku)

09.07.2019 07:14 GMT· Cevap
Abdullah Pektaş
Abdullah Pektaş

burdakiler tatile gitmisler sanirim  ... (Devamını Oku)

08.07.2019 20:49 GMT· 1 · Cevap
Halil İbrahim Bozkaya
Halil İbrahim Bozkaya

Burada pek fazla yazan yok sanırım  ... (Devamını Oku)

08.07.2019 20:42 GMT· Cevap
BİSTOTUZ TAYFASI
BİSTOTUZ TAYFASI

Beyler bayanlar Twiterda @BorsaFenomeni var aratın takibe alın piyasanın en büyük üstadı. Telégramı da yazılı sayfasında bist30 Telégramı kurmuş. Fenomeni bilen bilir ondan daha büyük borsacı gelmemiştir piyasaya. Kendisinin yurtdışı bağlantısı da var.   ... (Devamını Oku)

05.07.2019 10:29 GMT· Cevap
Osman efe Balcı
Osman efe Balcı

Yüksel hedef 10 bin :))  ... (Devamını Oku)

03.07.2019 16:29 GMT· Cevap
Osman efe Balcı
Osman efe Balcı

Sahte uçuş sahte borsa yalandan kim ölmüş   ... (Devamını Oku)

03.07.2019 15:57 GMT· Cevap
Abdullah Pektaş
Abdullah Pektaş

inis katlari acilsin  ... (Devamını Oku)

03.07.2019 11:38 GMT· Cevap
Çağdaş Köksal
Çağdaş Köksal

Çıldırmaya hazır mısınız  ... (Devamını Oku)

03.07.2019 11:33 GMT· 2 · Cevap
metin bulut
metin bulut

Ne sikime çıktın birden bire MK illa shortculari patlatacaksiniz MK o robotları cikarana sokacaksin o yeşil mumlari  ... (Devamını Oku)

03.07.2019 07:53 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz