Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
S&P 500 VIX Vadeli Islemleri - Dec 19

S&P 500 VIX Vadeli Islemleri - Dec 19

RT-CFD
12,68 -0,95 -6,94%
14/12 - Kapanış. Döviz USD
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Mesut Gumus
Mesut Gumus

12-15 arası stabil hali yeni yıla dek. Ani short lar var bunlar normal  ... (Devamını Oku)

11.12.2019 23:56 GMT· Cevap
Gülenç Gülenç
Gülenç Gülenç

bunun varant i var mi  ... (Devamını Oku)

10.12.2019 15:32 GMT· 1 · Cevap
roamer deza
roamer deza

Daha bu ne pazartesi 18 ler burada olur  ... (Devamını Oku)

10.12.2019 12:08 GMT· Cevap
Altın Çocuk
Altın Çocuk

niye bu kadar yükseldi bilmem var mı? Çin faktörü mü?  ... (Devamını Oku)

09.12.2019 19:26 GMT· Cevap
Şadiye Merve Soylu
Şadiye Merve Soylu

13-14 dedik 3 gün önce o da geldi  ... (Devamını Oku)

06.12.2019 20:40 GMT· 2 · Cevap
__ToTTi__
__ToTTi__

1 günde yüzde 15 yaptı   ... (Devamını Oku)

03.12.2019 18:55 GMT· 1 · Cevap
Şadiye Merve Soylu
Şadiye Merve Soylu

Beklediğim 17 hareketi geç de olsa geldi. Simdi yeniden 13/14 aralığına sakince inebilirsin  ... (Devamını Oku)

03.12.2019 17:55 GMT· 1 · Cevap
Salih Çıngı
Salih Çıngı

turp gidici mi ne;-)  ... (Devamını Oku)

02.12.2019 21:09 GMT· Cevap
Mesut Gumus
Mesut Gumus

Yıl sonuna dek 15 çıtasında kalır. 12-15 arasında gider gelir  ... (Devamını Oku)

27.11.2019 14:13 GMT· 4 · Cevap
Mesut Gumus
Mesut Gumus

Yıl sonuna dek 15 çıtasında kalır. 12-15 arasında gider gelir  ... (Devamını Oku)

27.11.2019 14:13 GMT· Cevap
Şadiye Merve Soylu
Şadiye Merve Soylu

Anlık 15 hedef 17  ... (Devamını Oku)

19.11.2019 15:08 GMT· 2 · Cevap
Şadiye Merve Soylu
Şadiye Merve Soylu

Size hedef 16 demiştim   ... (Devamını Oku)

17.11.2019 21:19 GMT· 3 · Cevap
Salih Çıngı
Salih Çıngı

Bu veri umarım doğru değildir ne oldu ki dünya da bu birden fırlamış q.k  ... (Devamını Oku)

17.11.2019 20:30 GMT· Cevap
Ersin Açıkgöz
Ersin Açıkgöz

Buradaki 15.83 verisi doğru mu acab!  ... (Devamını Oku)

17.11.2019 15:21 GMT· Cevap
adıge
adıge

He he geldi yükseliş 13  ... (Devamını Oku)

15.11.2019 21:50 GMT· Cevap
Şadiye Merve Soylu
Şadiye Merve Soylu

Hedef 16  ... (Devamını Oku)

08.11.2019 06:47 GMT· Cevap
Şadiye Merve Soylu
Şadiye Merve Soylu

Günlükte bollinger bandı daralmış bir kaç gün içinde sert yükseliş gelebilir  ... (Devamını Oku)

06.11.2019 14:50 GMT· Cevap
Kaya Karanlık
Kaya Karanlık

VADELİ BORSALAR BU KADAR YEŞİLKEN BU NİYE BU KADAR YÜKSELDİ. TERS ORANTILI DEĞİL Mİ BU  ... (Devamını Oku)

04.11.2019 15:17 GMT· Cevap
serkan sak
serkan sak

ozkan dax da beklentin nedir pek goremiyoruz orda seni  ... (Devamını Oku)

15.10.2019 12:41 GMT· Cevap
Totti_10
Totti_10

ülke vücut ise yollar atar ve toplar damar çıkın yolları takip edin. nakliye işleri gayet güzel gidiyor tırlar ve kamyonlar ha bire mal taşıyorlar. onlarda alyuvar ve akyuvarlar . yani sistem gayet güzel geçen seneye göre hattı sayılır düzelme var her ne kadar sevmesemde iktidarı birşeyler başarmışlar. winter is coming diyen videoculara enflasyon uçacak diyen akvaryum ekonomistlerine, 9, 12 ,15 olacak diyen simsarlara inanmayın :)  ... (Devamını Oku)

10.10.2019 20:51 GMT· 2 · Cevap
Özkan Ay
Özkan Ay

Ve 17.60 gelir :)  ... (Devamını Oku)

10.10.2019 15:33 GMT· 1 · Cevap
Özkan Ay
Özkan Ay

Dün 20.15 kırılamayınca 18.52 yi görmüş , 19.30 üzerine atmadıkça düzeltme süreci devam eder(17.60 görebilir) 19.30 üzerine atarsa düzeltmesi biter ve 20.15 i kırmaya çalışır  ... (Devamını Oku)

10.10.2019 07:30 GMT· Cevap
Özkan Ay
Özkan Ay

Pardon 19.85 değil 20.15. 20.15 kırılırsa hedef 22  ... (Devamını Oku)

09.10.2019 06:45 GMT· Cevap
Özkan Ay
Özkan Ay

Kıramazsa sert bir şekilde 17,60 a geriler. Kritik bir dönemeçteyiz  ... (Devamını Oku)

09.10.2019 06:43 GMT· Cevap
Özkan Ay
Özkan Ay

Çok önemli bir noktaya geldik. 19,85 i kırması halinde hedefi 22 olur   ... (Devamını Oku)

09.10.2019 06:43 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz