Yurt içi yerleşiklerin döviz hesabı son hafta 942 milyon dolar azaldı

Yurt içi yerleşiklerin döviz hesabı son hafta 942 milyon dolar azaldı

Investing.com  | 08.08.2019 14:55

Yurt içi yerleşiklerin döviz hesabı son hafta 942 milyon dolar azaldı

Investing.com - TCMB’nin haftalık yayınladığı para ve banka istatistik raporuna göre yabancı yatırımcı 2 Ağustos’la biten işlem haftasında net 76.9 milyon dolarlık menkul kıymet sattı.

Aynı haftada yurt içi yerleşiklerin döviz mevduat hesapları 942 milyon dolar azalarak 185.711 milyar dolara geriledi, ancak döviz mevduat hesapları en yüksek seviyelerini korumaya devam etti. Yurt içi yerleşiklerin döviz mevduatı aynı dönemde altın hariç 1.1 milyar dolar azaldı.

TCMB’nin brüt döviz rezervleri 2 Ağustos haftasında 75 milyar dolardan 75.4 milyar dolara yükseldi.

İlgili Haberler

Son yorumlar

Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Gurol Calis
Gurol Calis

millette uyandı artik ufak ufak fizikte donuyor is  ... (Devamını Oku)

09.08.2019 04:14 GMT· Cevap
ALİ ŞAHİN UYSAL
ALİ ŞAHİN UYSAL

Adamlarda TCMB NİN NET REZERVİNİ YAZACAK YÜREK YOK :))) HEP BRÜT, HEP BRÜT REZERVLER, MİLLET DE GERÇEKTEN MB DE PARA VAR ZANNEDİYOR, YAZIKLAR OLSUN  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 18:36 GMT· 1 · Cevap
ilki tilki
ilki tilki

yurtdışına insanların çıkması bile batıyor . Çünkü dışarıda Döviz harcaması yasak yurtiçinden Döviz gidiyor ya sonra lazım borçları ödemek için  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:56 GMT· Cevap
Eko Sistem
Eko Sistem

942 milyon dolar yastık altına fizikiye geçti demekki, işi uyanan gidip bankadan alıyor parasını..  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:49 GMT· 1 · Cevap
Kenan Eser
Kenan Eser

Yaz birde kurumsal ne kadar gerçek kişi ne kadar   ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:36 GMT· Cevap
NalizaD
NalizaD

Dolar bozdurup altın alanlar dolar bozdurup kurbanlık alanlar v. s. neyi değiştirir ki? Enflasyon mu düzeldi de insanlar harcamaya başlasın o dolarlar azalmış diyorsunuz ya millet sizden daha zeki. TCMB ile doları baskılarsan altını alır onu yükseltirler. Dolar millet harcıyor diye düşmedi başka yatırımlara kaydılar. Siz milleti ne zannediyorsunuz.   ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:20 GMT· Cevap
Mehmet Yılmaz
Mehmet Yılmaz

Yurtdışı çıkış harcı 50 oldu. Telefon getirme ücreti 1.500 oldu. Mtv, köprü, elektrik, su, doğalgaz, domates, patates, telefon, internet, mazot, hastane, ilaç, bebek bezi, maması, trafik sigortası, kasko, otoyol, toplu taşıma, et ve süt ürünleri daha sayalım mı? Artık vatandaşın cebinden elinizi çekin. Bırakın vatandaş kendi tasarrufunu kendi yapsın. Ne harcamaya ne tasarrufa para mı kalıyor?  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:11 GMT· Cevap
VFOR VV
VFOR VV

kurumsal bozuyor vatandaş alıyor   ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:08 GMT· Cevap
Ahmet Nesin
Ahmet Nesin

Kerizleri silkelediler yani   ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:07 GMT· Cevap
Fatih Sycmn
Fatih Sycmn

Doları kimse satmadı bankalardan çekip yastık altı yapıldı DTH azalması satış demek değil.  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:07 GMT· 1 · Cevap
Burcu Çuhadaroğlu
Burcu Çuhadaroğlu

çok azlamis be yaaaaa milyon dolar 2 uçak bile etmiyor  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:07 GMT· Cevap
Atını Seven Kovboy
Atını Seven Kovboy

güzel haber.  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:06 GMT· Cevap
KurnazTrader
KurnazTrader

kurda panik algısı yarat, bayram öncesi harcamayı hedefle, milleti zararına sattir, her şekilde millete giriyor girdiriyorlar  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:06 GMT· Cevap
Arda Kor
Arda Kor

Kimse dolari bozmuyor ve dolar dusuyor kimse konut almiyor ama konut fiyatlari yukseliyor bu kur enflasyon faiz hesabini yanlis yapanlar yuzunden ulke İnşallah çamura batmaz  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:06 GMT· Cevap
Hakan BODUR
Hakan BODUR

Lan millet maliyet yapmak için satıyor merak etmeyin telafi ederler   ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:04 GMT· Cevap
Nevzat Küçüktilki
Nevzat Küçüktilki

Kendi adınıza konuşun dolarda kalmanın bir mantığı yok çok güzel fonlar var getirisi yüksek zararı 2 ayda amorti eder   ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:04 GMT· 4 · Cevap
tunc yıldız
tunc yıldız

ee ne oldu azalınca hayat pahhalığımı bitti memmura işciye zam mı verdiler  dogalgaz ve elektrik zamlarında indirimmi yaptılar sonucta sadece rakam  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:03 GMT· Cevap
Arif Efendi
Arif Efendi

olmayan parayı azalt nasılsa karşılığı yok  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:01 GMT· Cevap
Tolga Demirkaya
Tolga Demirkaya

MİLLET SATMADI YASTIK ALTINA KOYDU YEMEYİN BİZİ  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:01 GMT· Cevap
cemil bayraktutan
cemil bayraktutan

200 de 1 ı gitmiş ha gayret  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:00 GMT· Cevap
hüsamettin
hüsamettin

peki bundan hesap sahiplerinin haberi var mı =))  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:00 GMT· Cevap
Devrim Özmen
Devrim Özmen

satın satın işin sonu belli  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 12:00 GMT· Cevap
ninininiuhuh
ninininiuhuh

200 var deniyordu 200ün biri gitmiş..Aman ne çok..Herkes biliyor artacağını..Şakamısınız olm siz  ... (Devamını Oku)

08.08.2019 11:59 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz