Dolar/TL kuru, ABD'nin yaptırım uygulayacağı haberleri ile yükseldi

Dolar/TL kuru, ABD'nin yaptırım uygulayacağı haberleri ile yükseldi

Investing.com  | 19.06.2019 10:58

Dolar/TL kuru, ABD'nin yaptırım uygulayacağı haberleri ile yükseldi

Investing.com - Bugün yapılacak FOMC toplantısında komitenin yıl içi faiz indirimi için güvercin mesajlar vereceği beklentisi ile bu hafta gelişen ülke paraları yükseliş yaşıyor. Dün ECB Başkanı Draghi’nin de faiz indirimi sinyali vermesi ile GOP’lardaki yükseliş hızlandı.

Gelişen piyasaları destekleyen bu haberler TL varlıklara da olumlu yansıdı ve hafta başından itibaren hem kur hem gösterge faiz gerilerken borsa da yükseldi, ancak gece TL tarafında düşüş yaşandı.

ABD ile yaşanan S-400 gerginliğine dair ABD Başkanı Trump’ın yaptırım hazırlığında olduğuna dair haberler sonrası USD/TRY kuru 5,9170 seviyesine yükseldi. Asya seansındaki yükselişin ardından kur son saatte %0,50 primle 5,85 seviyesi üzerinde işlem görüyor.

TL fiyatlamasında yakın zaman için en önemli risk olarak görülen S-400 meselesine dair Cumhurbaşkanı Erdoğan ve ABD Başkanı Trump’ın ay sonunda Japonya’daki görüşmesi kritik görülüyor. Olası yaptırım durumunda ise TL’de oynaklığın artacağı düşünülüyor.

İlgili Haberler

Son yorumlar

Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Future Öztürk
Future Öztürk

FED FAİZLERİ İNDİRECEĞİNİ BELLİ ETTİ ABD 10 YILLIKLAR 2 NİN ALTINA GELDİĞİ YERDE BEN 5,22 VE DAHA ALTI BEKLERİM.BİST 105.000 ÜSTÜ BEKLERİM.YTD DEĞİL  ... (Devamını Oku)

20.06.2019 08:28 GMT· Cevap
samet akyürek
samet akyürek

Daha iner mi acaba dolar  ... (Devamını Oku)

20.06.2019 07:46 GMT· Cevap
elif denge
elif denge

hic birseye şasirmiyorum artık  ... (Devamını Oku)

20.06.2019 07:28 GMT· Cevap
Future Öztürk
Future Öztürk

FED FAİZLERİ İNDİRECEĞİNİ BELLİ ETTİ ABD 10 YILLIKLAR 2 NİN ALTINA GELDİĞİ YERDE BEN 5,22 VE DAHA ALTI BEKLERİM.BİST 105.000 ÜSTÜ BEKLERİM.YTD DEĞİL  ... (Devamını Oku)

20.06.2019 05:58 GMT· Cevap
Osman efe Balcı
Osman efe Balcı

Süper güç Türkiye korkmayın dünya dolar malor yalan :)) ((:  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 22:46 GMT· Cevap
Future Öztürk
Future Öztürk

DOLAR ÇAKILDI.DOLARDAN KAÇMAK LAZIM.YTD DEĞİL  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 18:11 GMT· Cevap
Sezer Alim Demir
Sezer Alim Demir

kaç doları var acaba bu ne olacaksa olsun diyenlerin birde sözde vatan millet Sakarya ayağı yapanlar var s400 alınmalı diyerek , bunları ülkeden atacaksın gör o zaman dolar nasıl düşüyor :)  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 15:02 GMT· 2 · Cevap
Demir Fk
Demir Fk

incelediği yerden kopsun artık kimsenin eliyle tokatlayacagi Türkiye yok  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 12:33 GMT· 2 · Cevap
Mal Yediriyorlar
Mal Yediriyorlar

Hiç düşünce haber yapmıyonuz ya   ... (Devamını Oku)

19.06.2019 11:00 GMT· Cevap
Avci Av
Avci Av

Sıradan vatandaşız, ithal ürünleri alacak güç kalmadı. Ülkede üretilen en dandik malları dahi yerli diye almak zorunda kalıyoruz. Bu demek oluyor ki FAKİRLEŞTİK. Elin yabancısına hizmet ediyoruz ama onların bize hizmet etmesi için yeterince gücümüz kalmadı ve bunu tek sorumlusu siyasiler.   ... (Devamını Oku)

19.06.2019 10:48 GMT· Cevap
Kağan Özükan
Kağan Özükan

ne olacaksa olsun arkadaş dolarla ticaret yapana da yazık ülkemizde üretim vardıda biz mi almadik malesef bu şekilde işler yürüyor kimseye birşey olmaz türk milleti olarak sürü zihniyetine okadar sahibizki ağzımıza bir parmak bal çalarlar aaa adamlar haklıymış onlarında yapacak birseyi yokmuş deriz ve sürünmeye devam ederiz  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 09:57 GMT· Cevap
mehmet erkök
mehmet erkök

dolar dolmaz bosaltin   ... (Devamını Oku)

19.06.2019 08:32 GMT· 1 · Cevap
Harun Tekin
Harun Tekin

Bi miktar daha almak lazım fişekler bu  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 08:31 GMT· Cevap
Ugur Cuhadar
Ugur Cuhadar

her şeyi , dolara endexli bir ülkeyiz , nedense yine hiç şaşirmadım.  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 08:27 GMT· Cevap
Deutsche Bank
Deutsche Bank

Bu oyunu çok iyi oynamamız lazım, bi yandan s400leri tutabilseniz öte yandan abdyi hoşnut etmemiz şart. Bu daralma koşullarında bi de abd yaptırımını kaldiramayabilir memleket. dış işleri bakanımıza devasa iş düşüyor umarım altından kalkar ...  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 08:17 GMT· Cevap
mehmet önal
mehmet önal

o kadar çok uzadıki, sanki bütün ticaretimiz herşeyimiz amerika, o olmazsa battık bittik, nelan bu tehdit dili, yavaş yavaş natodan çekilmenin vakti geldi sanki.!  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 08:14 GMT· Cevap
Future Öztürk
Future Öztürk

FED FAİZ İNDİRİMİNDEN BAHSEDERSE BORSA 100.000 SOLLAR DOLAR 5,22-5,35 BENİM BEKLENTİM.YTD DEĞİL  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 08:08 GMT· 2 · Cevap
Future Öztürk
Future Öztürk

HER GÜN AYNI HABERİ ÇEVŞRİP ÇEVİRİP VERİYORSUNUZ AMA BU YAPTIRIMDAN BİR CACIK OLMAZ.ALMANYA BİZE YAPTIRIM YAPSA ETKİSİ ÇOK DAHA BÜYÜK OLUR ÇÜNKÜ TİCARETİMİZ ÇOĞU AVRUPAYLA.  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 08:07 GMT· 4 · Cevap
Tartışma
Cevap Yaz