Hulusi Akar: ''S-400 Anlaşması Bitti''

Hulusi Akar: ''S-400 Anlaşması Bitti''

Investing.com  | 22.05.2019 10:45

Hulusi Akar: ''S-400 Anlaşması Bitti''

Investing.com - Ankara’da basın temsilcileri ile iftarda bir araya gelen Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar, S-400 ve F-35 konusunda net açıklamalarda bulundu.

F-35 projesinin devam ettiğini dile getiren Akar, ‘’ 4 uçak bize teslim edildi, 4 pilotumuz var şu anda ABD'de, 47 astsubayımız var bakım hizmetlerini yapıyor. Kasım ayında iki uçak gelecek. Bu uçaklar geldiğinde konuşlanacakları yer Malatya hava üssü. Oradaki inşaatlar da planlandığı şekilde devam ediyor. Yani biz Türkiye Cumhuriyeti Devleti olarak bize düşen neyse sorumluluklarımızı ciddiyet ve samimiyetle yerine getiriyoruz. Bundan kimsenin şüphesi yok. Bundan beklentimiz var doğal olarak F-35 programının da planlı bir şekilde yürümesi, yürütülmesi." açıklamasında bulunurken S-400’lerin ertelenmesinin de mümkün olmadığını belirterek ‘’ ABD, Türkiye'den S-400 alımını ertelemesini talep etti mi" diye sorulması üzerine, "Bunlar birbirinden bağımsız, münferit olaylar değil. Konuşmalar, görüşmeler içinde benzer şeyler oluyor. Bizim cevabımız bu konuda biz anlaşmayı, sözleşmeyi yaptık, Rusya ile gayet iyi ilişkilerimiz var bu çerçevede bu alım işlemleri devam ediyor. Biz diyoruz ki 'S-400 done deal' (Anlaşma, işlem bitti), onlar ise 'no deal is a done deal' (Hiçbir anlaşma bitmiş değildir) diyorlar" ifadelerini kullandı.

Yetkililerin S-400’lerin teslimatında geri dönüş olmayacağı açıklamalarına karşın piyasalarda bu olasılık hala canlı görülüyor.

İlgili Haberler

Son yorumlar

Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Hakkı Er
Hakkı Er

Helal olsun  ... (Devamını Oku)

02.09.2019 08:54 GMT· Cevap
Enes Peker
Enes Peker

meral diyor ki S 400 ler sarayı korumak için alınıyor yaw ne kadar komik bir bayan bu:))  ... (Devamını Oku)

03.06.2019 06:17 GMT· Cevap
luck fire
luck fire

saraydakiler koltuk sevdasina düşüp popülist yaklaşımlarla ülkemizi borç batagina sürüklemeseydi simdi ayagimiz yere sağlam basardi.ekonomin dışa bagimiliysa politikanda disa bağımlı olur. heyt huytla bu işler yürümez  ... (Devamını Oku)

23.05.2019 07:56 GMT· Cevap
gn tr
gn tr

Istanbul seçimleri sonrasi insallah bu kararimiz degismez  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 22:20 GMT· Cevap
Ali Sahin Uysal
Ali Sahin Uysal

S400 ü bırakın be, F16 LAR NE ALEMDE ???? EN YENİSİ???? 31 YAŞINDA YANİ ÖMRÜNÜ TAMALAMASINA YANİ HURDAYA AYRILMAYA SADECE 4 YILLARI KALMIŞ ????!!! GÖREN, ANLAYABİLEN, YORUMLAYABİLEN VAR MI??? NEREDE EE??? YUNANİSTAN HAVA KUVVETLERİNDE BİZİ EN AZ 5 E KATLADI, GEREK MODERNİZASYON, GEREK YENİ UÇAKLAR, UYANINNNNNNN  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 20:00 GMT· Cevap
Obilirkişi
Obilirkişi

Türkiye karadan fethedilemez anca hava saldırıları ile fethedilebilir. bu yüzden ABD istemiyor. çünkü ileride saldırı planları var turkiyeye  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 17:26 GMT· Cevap
EMRAH ARICI
EMRAH ARICI

Turkiye nin Bölünmesini Istiyorlar Bu Dış Güçler Bence. Güçlü Müslüman Bi Ülke Istemiyolar. Müslümanların Kendi Boyunduruklarinda Olmalarını Istiyo Abd ve Diger Sömürgeci Devletler.   ... (Devamını Oku)

22.05.2019 15:43 GMT· Cevap
isa duman
isa duman

s300 yunanistandada var ve kimse sorun çıkarmıyor işin ucunda türkiye olunca alamazsınız deniyor neden acaba Kurt gibi yaşamak it gibi ölmekten iyidir geriye dönen khpedir  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 13:51 GMT· Cevap
Geld Geldi
Geld Geldi

Ne s400 büyük bir başarıdır ne de f35 ten atılmak dünyanın sonudur. Sorun şurda yüksek faizli dolar, euro bulamazsak, ülkecek gelirimiz ancak saray ve avanesine yeter. Millet yokluğa sabreder de, Saltanat tahammül edemez.  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 12:48 GMT· Cevap
Sevil ipek
Sevil ipek

papaz işine dönmesin buda!  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 12:46 GMT· Cevap
hakan cantas
hakan cantas

bu kadar net konusmasaydi iyidi.geri adım attimi komik oluyor.guven kalmıyor.  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 12:08 GMT· Cevap
EMRAH ARICI
EMRAH ARICI

100 Yıl Önce Silahla Gemilerle Geldiler. 100 Yıl Sonra da Silahla Yapamayacaklarını Ekonomi Ile Yapmaya Çalışıyolar. Bence 100 Yıl Önceki Zaferimizi 100. Yilda ve Her Daim Ekonomik Zaferlerle Taclandirmaliyiz. Ekonomik Savaş Başladı, Belkide Başlamak Üzere. Kriz Kapıda. Belkide Şu An Bi Krizden Geçiyoruz. Kabul. Ama Bu Isın Sonunda Türkiye Başarırsa Tam Bağımsız, Özgür Bi Ülke Olarak Dünya Konjonkturundeki Yerimizi Alıcak. Bence Çift Taraflı Oynamak Zorundayız. Abd ve Cin 2 Kutuplu Bi Dünyada Çıkarlarımızı Gozeterekten Ilerlemeliyiz. Zor Donemlerden Geçiyoruz. Ancak Her Sey Çok Güzel Olucak. Başarabilirsek. Ekonomik Özgürlüğümüzü Elimize Alabilirsek. Aksini Düşünmek Kötü Sonuçlar Doğurur.   ... (Devamını Oku)

22.05.2019 10:19 GMT· 4 · Cevap
Murat Balıkçı
Murat Balıkçı

gene yukarıdan konusmaya basladılar bu tukurdugunuzu de yalayacaksınızz   ... (Devamını Oku)

22.05.2019 10:11 GMT· Cevap
Mustafa Anlı
Mustafa Anlı

s400 alnca abd nasl bize kul olck izleyin  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 10:11 GMT· Cevap
EMRAH ARICI
EMRAH ARICI

F - 35 de Gelicek. S - 400 de. Ya Seve Seve, Ya .ike .ike. Anlaşmalar Var. Abd Ne Kadar Mizirarsa Mizirasin. Türkiye nin Güvenliği Içın Yapılan Yapılıyo. Tramped Ağlasın Dursun. ☺ Vermezlerse Para da Vermeyiz. Burası Özgür Bi Ülke. Neyi, Hangi Silahı Kimden Alacağımızı Kimse Bize Söyleyemez. Burası Türkiye. Bizim Karnımızı Abd Doyurmuyo.   ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:59 GMT· 2 · Cevap
Besim Tunc
Besim Tunc

3600 a ne oldu rafa kalktı   ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:51 GMT· Cevap
bir Ademoğlu
bir Ademoğlu

Türkiye ve ABD bu işin başında bir anlaşma zemini olduğunu görmüştür bence. Yani S-400 konusu çözülemez bir konu olsaydı hiç başlamazdı.  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:50 GMT· Cevap
Erkan AL
Erkan AL

Bu savunma silahının çok stratejik bir önemi var. İç işleri bakanının dediği gibi; bizim bildiklerimizi bilseydiniz geceleri uyuyamazdınız. Evet türkiye bir beka meselesiyle yüzleşmek üzere. Bunu sulandırmaya ve karalamaya çalışanlar var. Abd eski dış işleri bakanı Rise türkiyeden toprak alınacağını boşa söylememişti. Göründüğünden daha büyük tehdit altındayız. S-400 bu yüzden çok önemli   ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:49 GMT· 1 · Cevap
Genco goncer
Genco goncer

s400 ile beyaz sarayı vuracaz   ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:35 GMT· Cevap
Kemal Akar
Kemal Akar

güney sınırlarımıza 34 bin tır silah yıgan. Burnumuzun dibine savas gemilerini gonderen ABD bize/ısrarla ve tehditle/S400 alma diyor. Yani.!??  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:18 GMT· 1 · Cevap
Cakarta59
Cakarta59

Bu kadar detayına inmesine gerek yok hepsi çoluk çocuk anlamazlar anlayanlar zaten duruma hakim olması gerekir.  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:13 GMT· Cevap
Hakan BODUR
Hakan BODUR

Maçanız yiyorsa rusyadan alın tam seçime giderken hayat çok eğlenceli bir hale gelirdi  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:05 GMT· Cevap
Caglar Zkrt
Caglar Zkrt

al sana bir rahip olayı daha  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:05 GMT· Cevap
Kadikoy Cocugu
Kadikoy Cocugu

anlaşıldı s400 ler iptal . bu yazımı da unutmayın  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:03 GMT· Cevap
Serkan Kandil
Serkan Kandil

s400 ler f35 lerden kat be kat önemli s400 abd ambargosu yemeden yapilabilinirse ekonomik durumdan çok iyi olur âllâ  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 09:03 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz