AB Komisyonu: ''Türkiye ile müzakerelerde yeni bir fasıl açılmayacak''

AB Komisyonu: ''Türkiye ile müzakerelerde yeni bir fasıl açılmayacak''

Investing.com  | 29.05.2019 14:39

AB Komisyonu: ''Türkiye ile müzakerelerde yeni bir fasıl açılmayacak''

Investing.com - 2018’de Türkiye ile müzakere sürecini askıya alan AB Konseyi, bugün açıkladığı AB Genişleme Raporu’nda Türkiye ile yürütülen üyelik müzakerelerinin durma noktasında olduğu ve bu nedenle yeni bir fasıl açılmayacağı belirtilirken Türkiye’de insan hakları ve demokrasi konularında ciddi bir gerileme olduğu, ekonomi ve serbest piyasa konusunda endişelerin yer aldığı ifade edildi.

Yerel seçimlere de değinilen raporda seçim sürecinin siyasi baskılara maruz kaldığına dair ifadeler kullanıldı.

Avrupa Komisyonu'nun Genişlemeden Sorumlu Üyesi Johannes Hahn, Türkiye'de insan hakları ihlallerinin derinleştiğini ve ekonomi dahil birçok alanda geriye gidildiğini söylerken Türkiye’nin AB'den uzaklaşmaya devam ettiğini vurguladı.

Mülteciler konusunda ise çıkarları doğrultusunda Türkiye ile iş birliğinin devam ettiği belirtildi.

İlgili Haberler

Son yorumlar

Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
EMRAH ARICI
EMRAH ARICI

Birileri Cikmaya Calisiyor, Bizi Almiyorlar Bile. Saka Gibi.   ... (Devamını Oku)

10.06.2019 11:12 GMT· Cevap
Murat bey
Murat bey

avrupa birligi zaten dagilacak bunu kendi halklari bile biliyor anket yaptilar. ingiltere ortada baskalarida cikacaktir. avrupa ekonomiside cokta iyiye gitmiyor. bizimkiside iyi degil o ayri konu. bizi almayacaklari zaten 50 yildir ortada. biz niye onlara benzemeye calisalim. medeniyet dedigin tek disi kalmis canavar. bu millet kendi özüne ne zaman dönerse o zaman onlar önumuzde diz çokecektir.   ... (Devamını Oku)

30.05.2019 01:06 GMT· Cevap
Zubeyir Olgaç
Zubeyir Olgaç

Yazdığım mesajı silen editör kulakların çınlıyor mu?  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 13:45 GMT· Cevap
Metehan Hancıoğlu
Metehan Hancıoğlu

AB de hiç müslüman ülke varmıda bizi alcaklar  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 13:15 GMT· 1 · Cevap
Düzgün
Düzgün

kurban olun lan TŰRKIYE ye ,,bizimde size ihtiyacımız yok zavallılar,,,  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 13:04 GMT· Cevap
hadisene bilader
hadisene bilader

Açarsanız ekime. Açmazsanız siz biliyonuz  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 13:01 GMT· Cevap
Görkem Doğan
Görkem Doğan

Mültecileri size göndermek gerek aslında.Sizinle yakınlaşsak nolur tek bildiğiniz kuyumuzu kazmak, işinize geldiği gibi kullanmak   ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:55 GMT· Cevap
Çağdaş Şimşek
Çağdaş Şimşek

mülteciler nedeniyle çok da iplemiyoruz demiyor da.  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:54 GMT· Cevap
Ayhan Oz
Ayhan Oz

olucagi buyducok yazik  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:53 GMT· Cevap
Harun Uysal
Harun Uysal

"Mülteciler konusunda ise çıkarları doğrultusunda Türkiye ile iş birliğinin devam ettiği belirtildi."  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:50 GMT· Cevap
Utku Aslan
Utku Aslan

Abye giremedik, Shangay atlisina binelim. Onla da afrika ekonomik topluluğuna dalip geçelim , en kötü Antarktika kıyılarında durup, penguenler komisyonuna katılırız.   ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:45 GMT· Cevap
Hüseyin Karabulut
Hüseyin Karabulut

Adamlar baştan sona haklı . Dedikleri gibi kediden kasap,damattan ekonomist ancak bu kadar olur.  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:37 GMT· Cevap
Mustafa Oturak
Mustafa Oturak

Bunları adam etmenin tek yolu var.shangay altilisina katılıp bunlardan çöp dahi almayacaksın ülkende ne kadar ise yaramaz yiyici mülteci varsa edirneden bunlara salacaksın oturup bi kere daha dusunecekler turkiye ile ilgili kararlar alirken  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:35 GMT· Cevap
Naci Boyacıoglu
Naci Boyacıoglu

Demekki doğru yoldayız demektir.   ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:27 GMT· 2 · Cevap
Uzman Borsacı
Uzman Borsacı

Akdenizde petrol ve doğalgazı çıkaralım,tıpış tıpış müzakere fasıllarını açıcaksınız.Esasında Türkiye'de demokrasi ve insan haklarında ciddi gerileme var demelerindeki kastı,Akdenizde sondaj gemilerinizi çekin demek istiyorlar: ))  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:20 GMT· 1 · Cevap
Nilperi Gökdemir
Nilperi Gökdemir

o fasıl ancak akape gidince açılır  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:18 GMT· Cevap
Ibrahim Yildiz
Ibrahim Yildiz

fransadaki demokrasiyi gorduk avrupa birligi dagilma noktasina gelmis bos teneke ses cikarir  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:15 GMT· Cevap
Emr Hrrli
Emr Hrrli

ya Avrupa Birliginin ta anasini avradini. alırlarsada almazlarsada..  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:12 GMT· Cevap
Muhyettin Aladağ
Muhyettin Aladağ

gümrük kapılarını açın   ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:10 GMT· Cevap
Coskun Arslan
Coskun Arslan

Mültecileri salıcaksın bunların üzerine ozaman akılları başlarına gelir işlerine geldiği gibi Türkiyeyi olumlu bulucaksın işine gelmediği zaman olumsuz bulacaksın sözde nato ülkesiyiz ama terör konusunda natodan bir tık yok  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 12:00 GMT· 1 · Cevap
Malcom YavuzX
Malcom YavuzX

adamlar bizden daha iyi analiz yapmislar  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 11:59 GMT· Cevap
Burak Özkeskin VEVO
Burak Özkeskin VEVO

şimdimi avrupa birliği bunu farketmiş son 10 yıl neredeymiş bu avrupa gözleri körmüs demek   ... (Devamını Oku)

29.05.2019 11:58 GMT· Cevap
Cengiz Balanuye
Cengiz Balanuye

Dışarıdan ne kadar da net görmüşler.  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 11:58 GMT· Cevap
Cengiz Balanuye
Cengiz Balanuye

Dışarıdan ne kadar da net görmüşler.  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 11:58 GMT· Cevap
Demir Fk
Demir Fk

Yunanistan battı  ... (Devamını Oku)

29.05.2019 11:56 GMT· 1 · Cevap
Tartışma
Cevap Yaz