Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Hami Aksoy'dan S-400 açıklaması

Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Hami Aksoy'dan S-400 açıklaması

Investing.com  | 31.05.2019 12:07

Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Hami Aksoy'dan S-400 açıklaması

Investing.com - ABD ve Türkiye arasındaki S-400 anlaşmazlığında son haftalarda birçok haber akışı takip edildi. ABD’nin Türkiye’ye bayram sonuna kadar süre verdiği haberlerinin ardından Milli Savunma Bakanı Akar’ın S-400 teslimatının Haziran ayına yetişemeyebileceğini açıklaması ile iki ülke arasındaki görüşmelerin artacağı beklentisi oluştu. Hemen ardından ABD ve Türkiye liderlerinin telefonda görüşmesi yapması ve Haziran’da Japonya’da bir araya gelme kararlarının ardından S-400 teslimatının yapılamayacağı algısı oluştu.

Piyasalardaki beklentilere karşın bugün Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Hami Aksoy açıklama yaptı ve Dışişleri Bakanlığı bu açıklamayı yayınladı. Dışişleri Bakanlığı’nın web sitesinde yer alan açıklama:

‘’Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Hami Aksoy’un Türkiye’nin S400 tedariğini ertelemeyi değerlendirip değerlendirmediği hakkında bazı basın yayın organlarında yeralan haberlere ilişkin soruya cevabı

Son günlerde bazı basın yayın organlarında Türkiye’nin ABD’nin talebi üzerine S400 tedariğini ertelemeyi değerlendirdiğine ilişkin olarak yayınlanan haberler gerçeği yansıtmamaktadır.

Rusya’dan S400 tedarik sürecimiz planlandığı şekilde devam etmektedir.

Diğer taraftan, ABD’nin S400 sisteminin NATO’nun birlikte çalışabilirliğine ve F35 sistemlerine zarar verebileceği konusundaki endişelerini görüşmek üzere ABD makamlarına ilettiğimiz Çalışma Grubu toplantısı teklifimiz geçerliliğini korumaktadır.’’

İlgili Haberler

Son yorumlar

Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Tayfun Tanrıöver
Tayfun Tanrıöver

sen ıslah olmaz bir comarsın sinan  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 14:32 GMT· Cevap
Sinan Yılmaz
Sinan Yılmaz

erbilli bey, bunların hepsi, bu milleti özünden uzaklaştırmak için. en kral  atatürkcü diye geçinene atatürk hakkında 10 soru sor, bir çoğu, çoğunu bilemez. bunlar sözde atatürkçü.  bu ülke için bu millet için bir ederi yoktur.  bırak ederi, yapana da engel olurlar. niye, çünkü o yapılan yatırımlarla yerine bir sürü büst heykel yapılacktır. her platformda söylüyorum, şu heykeli yapanlarla, chpli belediyeler arsındaki ilişkileri inceleyin diye. adamlar heykel yapmak için kredi çekiyor, belediyeyi borçlandırıyor. ne kadar önemli bu heykeller. eşşek kafalı insan heykeli dom*l**n kadın heykeli. bunlarınn nesi ışık tutuyor. .  bu sadece kişinin kendi boş kafalılığını ortaya koyuyor. YAHU BELEDİYEYE BAĞLI AŞ EVLERİNİ KALDIRDINIZ..SEN GEL BU AÇ İNSANA BU IŞIKTAN BAHSET, GÖRİYİM.  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 13:47 GMT· Cevap
Future Öztürk
Future Öztürk

PETROLÜN HER 10$ DÜŞMESİ YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM 4 MİLYAR DOLAR BİZE FAYDA SAĞLIYOR.  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 11:19 GMT· Cevap
gidişine vuran
gidişine vuran

mümkün değil  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:57 GMT· Cevap
Kaan Kanlılar
Kaan Kanlılar

Bu işler fıstıklı baklava üretmeye benzemez. Ciddi bir altyapı ve ekonomik bağımsızlık gerektirir. Keşke biz de Atatürk devrimlerinin ışığından ayrılmayıp, kendimiz üretebilseydik.   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:22 GMT· 4 · Cevap
murat demirhan
murat demirhan

Uluslar arası uzay istasyonu ortağı olan bazı ülkelerin abd Rusya Çin.. Bana yeryüzünde düşman olduğunu kimse anlatmasın.. Onlar bu yüz göz işlerini düşman dost olaylarını çoktan aştılar. Güzel oynuyorlar diğer ülkeler ile.. Biri ambargo koyuyor diğer uymuyor vb işler.. . Filler tepisirken olan çimenlere olur..   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:19 GMT· 1 · Cevap
Metehan erdem
Metehan erdem

S400ler abdye abye karşi güçlü türkiye demek sonucu ne olursa olsun almalıyız tam bağimsizlik için kendimiz üretmeliyiz   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:14 GMT· 7 · Cevap
DEFENDER ÇETESİ Land Rover
DEFENDER ÇETESİ Land Rover

Rus ile abd ile dans edersen başın döner uyandığında coşkunu görürsün   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:10 GMT· Cevap
Kemal Uz
Kemal Uz

Rahıple s400 aynı seyler degıl   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:06 GMT· 1 · Cevap
Emrullah Batuk
Emrullah Batuk

Bunlar bu s400den vaz geçecek  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:05 GMT· Cevap
Cafer Polat
Cafer Polat

bi oraya , bi buraya, sırayla  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:05 GMT· Cevap
Alper Ozel
Alper Ozel

Papaza da aynısını demiştiniz, papazı yemiştiniz..  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:05 GMT· Cevap
THE FLASH
THE FLASH

Yalan inanmayın 2 güne belli olur o uçaktan füze yiğince anlarız  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:05 GMT· Cevap
CEMİL ŞEKER
CEMİL ŞEKER

boş işlerle meşgul oluyoruz   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:04 GMT· Cevap
Erkan Kaçmaz
Erkan Kaçmaz

Japonya görüşmelerinde birşey çıkmaz bu s400 almak zorundayız ama F35 teslimatları gerçekleşir gerçekleşmez s400 lerde gelir diye umuyorum amaç F35 leri almak bir taşla 2 kuş vurmak diye düşünüyorum   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:04 GMT· 2 · Cevap
Erdoğan Göde
Erdoğan Göde

vaz geçilirse oy yok   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:04 GMT· 1 · Cevap
Mustafa Dolunay
Mustafa Dolunay

S-400 iptal   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:04 GMT· Cevap
Can Keskin
Can Keskin

biraz dürüst olun ya  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:03 GMT· Cevap
Olkan Kayıkcı
Olkan Kayıkcı

Ben bu filmi daha once izlemistim sanki demekki ilki tuttu ikincisini cekiyorlar  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:03 GMT· Cevap
Ahmet Uyanık
Ahmet Uyanık

ah abd vah abd  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:02 GMT· Cevap
pestilolduk
pestilolduk

Hamit ağa başkasına anlat sizin sistem hep böyle son dakika manevrası ne olacağını ben cahil halimde anladım yani  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 10:01 GMT· Cevap
sezin eliaçık
sezin eliaçık

rahip olayında da böyle olmuştu. açın bakın bir hafta öncesindeki gazetelere vermiyoruz etmiyoruz dedik. Paşa paşa verdik adamı.Kesin ertelenecek S400ler.  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 09:27 GMT· 1 · Cevap
İsmail Özçifçi
İsmail Özçifçi

çevir kazım yanmasın. kendi ülkelerinde toplanamiyorlar garibanlar japonya da yapacaklar   ... (Devamını Oku)

31.05.2019 09:22 GMT· 1 · Cevap
Tartışma
Cevap Yaz