Rusya: ''S-400 teslimatında gecikme olmayacak, sevkiyat Temmuz'da gerçekleşecek''

Rusya: ''S-400 teslimatında gecikme olmayacak, sevkiyat Temmuz'da gerçekleşecek''

Investing.com  | 11.06.2019 16:24

Rusya: ''S-400 teslimatında gecikme olmayacak, sevkiyat Temmuz'da gerçekleşecek''

Investing.com - ABD ile S-400 gerginliğinde son günlerde karşılıklı açıklamalar gelmeye devam ediyor. Dün ABD Temsilciler Meclisi’nde kabul edilen “ABD-Türkiye ittifakına yönelik endişelerin ifade edilmesi” başlıklı karara Türk Dışişleri Bakanlığı'ndan açıklama geldi. Bakanlık: ‘’10 Haziran tarihinde ABD Temsilciler Meclisi’nde kabul edilen “ABD-Türkiye ittifakına yönelik endişelerin ifade edilmesi” başlıklı karar, evvelce de açıkladığımız üzere, Türkiye ile ABD arasındaki köklü dostluk ve müttefiklik ilişkileriyle hiçbir şekilde bağdaşmamaktadır. Kararda Türkiye'nin dış politikası ve yargı sistemi hakkında yer verilen haksız ve temelsiz iddiaların kabul edilmesi asla mümkün değildir.

Her zaman vurguladığımız gibi, dost ve müttefik ülkeler arasında görüş farklılıklarının giderilmesinin en etkili yolu diyalog ve ülkelerin egemen kararlarına saygı gösterilmesidir. Bunun yerine, hiçbir bağlayıcılığı bulunmayan ve karşılıklı güvenin artırılmasına hizmet etmeyen kararların alınması, tehdit ve yaptırım dilinin gündemde tutulmaya devam edilmesi ve birtakım suni miadlar konulması kabul edilemez. ‘’ açıklamasında bulundu.

Bugün son saatte de Rusya’dan açıklama geldi, Rusya Dışişleri Bakan Yardımcısı Sergey Ryabkov, ‘’ Tüm taahhütlerimiz mevcut anlaşmalar ve diğer belgeler doğrultusunda baştan sona, vaktinde, tam anlamıyla yerine getirilecek.’’ dedi.

Rusya Devlet Başkan Yardımcısı Yuriy Uşakov da ‘’ Rusya ile Türkiye arasında bu konuda gerçekleştirilen anlaşmalar vaktinde yerine getiriliyor, konuyla ilgili karşılıklı bir sorun yok" açıklamasında bulundu.

_newTouch_Related_News

_newtouch_latest_comments

_buttonAddComment
_newtouch_comments_antispam_message
Future Öztürk
Future Öztürk

ŞU BENİM YORUMLARIMA KATILMAYANLARA BİR SORU BİR HAFTA ÖNCE DXY 98,20 İKEN ŞİMDİ NİYE 96,60 LARDA  ... (_ReadMore)

11.06.2019 20:02 GMT· _discussion_reply
Ahmet Arslan
Ahmet Arslan

Bu haber gece vardı, neden bu saati beklediniz aynı pilot eğitim iptali gibi  ... (_ReadMore)

11.06.2019 14:16 GMT· _discussion_reply
Betül Korkut
Betül Korkut

dolar fiyuuvvv  ... (_ReadMore)

11.06.2019 14:10 GMT· _discussion_reply
Meric AKAY
Meric AKAY

Kim tutar doları  ... (_ReadMore)

11.06.2019 14:01 GMT· _discussion_reply
Future Öztürk
Future Öztürk

İKİLİ TİCARETTE ÇOĞU ÜLKE DOLARI KALDIRIYOR HATTA AVRUPA BİLE BUNU ŞEKİLLENDİRMEYE ASYA İLE TİCARETTE DOLARI KALDIRMA PLANLARINI YAPIYOR.  ... (_ReadMore)

11.06.2019 14:00 GMT· _discussion_reply
Ugur Cuhadar
Ugur Cuhadar

desene temuzda dolar 7 tl yi gecer .  ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:58 GMT· _discussion_reply
Son Satış
Son Satış

Satacak bir şey kalmadı merkez bankasında ondan dolayı tutamazlar bu seviyelerde bir gece yarısı tweetle sabaha 7,10 olarak uyanabiliriz o seviyelere geldiğimiz için tayyip ayaküstüde olsa bir görüşme kopardı 28 haziran son gündür o günden sonra bir sabah 7 tl ile uyanabiliriz.  ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:57 GMT· _discussion_reply
Future Öztürk
Future Öztürk

DÜNYADA MERKEZ BANKALARI KASALARINDAKİ DOLAR VE ABD TAHVİLLERİNİ AZALTMAYA GEÇTİ.ÖRNEK ABD 10-2 YILIKLAR BİR AYDA NERDEN NEREYE DÜŞTÜ.DOLAR TÜM DÜNYADA DEĞER KAYBETMEYE BAŞLARKEN BURADA ARTMADINI BEKLEMEK BANA MANTIKLI GELMİYOR.  ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:51 GMT· _discussion_reply
Future Öztürk
Future Öztürk

Yüzde yirmibeş civarı   ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:45 GMT· _discussion_reply
Future Öztürk
Future Öztürk

ABD BİZE YAPTIRIM YAPTIĞINDA NE OLDU SÖYLEYİM KENDİ EKONOMİSİ DAHA ÇOK ZARAR GÖRDÜ.ABD DEMİR ÇELİK HAM MADDESİ HURDAYI EN ÇOK İTHAL EDEN BİZİM FABRİKALARDI ALIMI BİR KESTİ ABD DEKİ ÇELİK PİYASASINI ETKİLEDİ NERDEYSE FİYATLAR % DÜŞTÜ.ADAMLAR BİZE Mİ YAPTIRIM YAPTI KENDİLERİNE Mİ ANLAMADIM  ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:45 GMT· 1 · _discussion_reply
Future Öztürk
Future Öztürk

DOLARDAN BİR CACIK OLMAZ BU SAATTEN SONRA BENCE.ABD EKONOMİSİ YAVAŞLIYOR FED FAİZ İNDİRMEKTEN BAHSEDİYOR TÜM DÜNYADA DOLAR DEĞER KAYBEDİYOR.  ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:43 GMT· _discussion_reply
zafer karataş
zafer karataş

once güvelik ekonomi arkasından gelir biz doğudaki terörist suriye ile uğraşmasak büyür gideriz öteki devletler gibi rahat deyiliz malesef  ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:41 GMT· _discussion_reply
Future Öztürk
Future Öztürk

MALI ALAN BENİM GEREKLİ POLİTİKAYIDA YAPACAK YİNE BENİM.BAK RÜTBELİ KOMUTANLARIMIZDAN BİRİSİ NE DEDİ BİZİM F-35 ÇOK İHTİYACIMIZ YOK MADEM VERMEK İSTEMİYORLAR YA F-15 YADA F-16 YERİNE VERSİNLER.ZATEN F-16 ŞUAN BİZDE MEVCUT.ONA BAHANE BULAMAZLAR DEDİ.AL SANA POLİTİKA.KAFANIZI TAKMAYIN BİZİM DEVLET HER TÜRLÜ ÇÖZER SORUNU.DEVLETLER ARASI BAGLAR HİÇBİR ZAMAN TAMAMIYLA KOPMAZ HELE BU ÜLKE TOPRAKLARI STRATEJİK ÖNEMİ ÇOK BÜYÜK OLAN ÜLKE TÜRKİYEYSE  ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:40 GMT· _discussion_reply
Gökdeniz Demir
Gökdeniz Demir

Vatanımiz için hayırlısı olsun. Gelsin de ne olacağını görelim   ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:39 GMT· _discussion_reply
Demir Ömer
Demir Ömer

Allah ülkeye zeval vermesin ben alınmasını istiyorum düşmanımız çok fazla oldu  ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:36 GMT· _discussion_reply
Girişimci Bicen
Girişimci Bicen

Seçime kadar şu doları tutun be kardeşim   ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:35 GMT· 2 · _discussion_reply
Mal Yediriyorlar
Mal Yediriyorlar

Ne var bunda ekonomi haberimi yani investig sninde  ... (_ReadMore)

11.06.2019 13:35 GMT· 3 · _discussion_reply
_newtouch_discussion_title
newtouch_comments_reply_comment_hint
_newtouch_comments_antispam_message

_touchRiskDisclosure_message

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi עברית 日本語 한국어 中文 香港 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
_Logout
Mobile_app_sign_in_pop_up_sign_out_text
_No_Yes
_Cancel_Yes
mobile_app_saving_changes

+