Türk pilotların F-35 eğitimi durduruldu

Türk pilotların F-35 eğitimi durduruldu

Investing.com  | 11.06.2019 13:27

Türk pilotların F-35 eğitimi durduruldu

Investing.com - Geçen ay, ABD’nin S-400 konusundaki açıklamaları TL tarafında değer kaybına neden olmuştu. ABD’nin Türkiye’ye olası bir yaptırımını fiyatlayan piyasalarda TL, en çok değer kaybeden gelişen ülke parası oldu.

ABD’den gelen açıklamalara karşın Türkiye kesin bir dille S-400 alımının bittiğini belirtti. Son olarak ise Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar, twitter adresinden "S-400 konusunda imzalar atıldı, bu böyle bilinsin. F-35 anlaşmasından ABD cayarsa, kendi dünyamızı kurarız." açıklamasını yaptı.

Bugün ise ABD cephesinde F-35 eğitimi alan Türk pilotların eğitiminin durdurulduğu haberleri geldi, ancak haberde iki ayrı bölgede eğitim gören Türk pilotlarının Arizona'daki Luke Havva Üssü’ndeki eğitiminin güvenlik nedeniyle durdurulduğu, Florida'daki Eglin Hava Üssü’ndeki eğitimlerin ise devam ettiği belirtildi.

Bu haberlerin TL varlıklarda belirgin bir etkisi olmadı ve son haftada CDS’lerden faize, kurdan hisselere kadar yaşanan yükseliş bu hafta da devam ediyor.

Geçen aya oranla bu ayın ilk 10 gününde pozitif fiyatlanan TL varlıklarda Erdoğan ve Trump görüşmesinin etkili olması bekleniyor. S-400 konusunda ABD’nin yaklaşımının yaptırım düzeyinde olması durumunda artan risk algısı ile TL varlıklarda düşüş görülebileceği ön görülüyor.

İlgili Haberler

Son yorumlar

Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
EMRAH ARICI
EMRAH ARICI

Seref... Abd.  ... (Devamını Oku)

12.06.2019 10:17 GMT· Cevap
Future Öztürk
Future Öztürk

MALI ALAN BENİM GEREKLİ POLİTİKAYIDA YAPACAK YİNE BENİM.BAK RÜTBELİ KOMUTANLARIMIZDAN BİRİSİ NE DEDİ BİZİM F-35 ÇOK İHTİYACIMIZ YOK MADEM VERMEK İSTEMİYORLAR YA F-15 YADA F-16 YERİNE VERSİNLER.ZATEN F-16 ŞUAN BİZDE MEVCUT.ONA BAHANE BULAMAZLAR DEDİ.AL SANA POLİTİKA.KAFANIZI TAKMAYIN BİZİM DEVLET HER TÜRLÜ ÇÖZER SORUNU.DEVLETLER ARASI BAGLAR HİÇBİR ZAMAN TAMAMIYLA KOPMAZ HELE BU ÜLKE TOPRAKLARI STRATEJİK ÖNEMİ ÇOK BÜYÜK OLAN ÜLKE TÜRKİYEYSE  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 13:40 GMT· Cevap
Future Öztürk
Future Öztürk

ABD EKONOMİK VERİLERİ BUĞÜN DE ÇOK KÖTÜ GELDİ.DXY DE 95 İN ALTI BEKLENTİM DEVAM EDİYOR  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 13:32 GMT· Cevap
Sn Alkin
Sn Alkin

Bu haber dun dusmustu farkli kaynaklara. Simdi bu haberin verilmesinin amaci nedir?  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 11:51 GMT· Cevap
yazar yazar
yazar yazar

laa 1 aydır bu haber var. maytap mi geçiyorsun.  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 11:51 GMT· Cevap
TC Ibrahim Türker
TC Ibrahim Türker

Trol başlık atıp, içerikte şaka yaptık demenin adı habercilik olmuş  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 11:46 GMT· Cevap
İlyas Gülenç
İlyas Gülenç

Yaptığınız habere  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 11:42 GMT· Cevap
Serdar Berrak
Serdar Berrak

Çok yamyam var fırsat düşkünü olsun da nemalanak diyen..  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 11:41 GMT· Cevap
Çakı Shop
Çakı Shop

Açıklamaya bak haberin içeriğine bak..  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 11:17 GMT· Cevap
Future Öztürk
Future Öztürk

BİR CACIK OLMAZ.PİYASAYI TEDİRGİN ETMEK İÇİN YAPILAN İŞLER.BUNLARDAN HİÇ BİRŞEY ÇIKMAZ.  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 11:17 GMT· Cevap
mesut karsu
mesut karsu

merko ya sermaye arttırımı gelecekmiş kap haberinde var. Bugünde ondan +10 yaptı. Herkez 2 gün tavan diyor ne olur sizce  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 11:03 GMT· Cevap
winner
winner

Dünün haberini şimdi gelmiş gibi vermek neyin kafası?   ... (Devamını Oku)

11.06.2019 10:57 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz