ABD Hazine Bakanı, Türkiye'ye yaptırımı incelediklerini açıkladı, kur yükseldi

ABD Hazine Bakanı, Türkiye'ye yaptırımı incelediklerini açıkladı, kur yükseldi

Investing.com  | 09.09.2019 16:06

ABD Hazine Bakanı, Türkiye'ye yaptırımı incelediklerini açıkladı, kur yükseldi

Investing.com - Türkiye’nin Rusya’dan S400 alımı yapması ile F35 programından çıkarıldığını açıklayan ABD, yaptırım konusunda bir hamlede bulunmamıştı. Haziran sonrasında ABD ve Türkiye arasında S400 konusunda uzlaşıya varılamasa da ABD’nin yaptırımlara gitmemesi ile ilerleyen süreçte anlaşma beklentileri artmıştı. Türk Lirası varlıklar da yaz ayında S400 konusunda risk yaratacak yeni bir gelişme olmamasıyla yükseliş yaşadı. Bugün ise ABD Hazine Bakanı Steven Mnuchin, ABD’nin füze alımları için Türkiye’ye yaptırımları incelediğini açıkladı.

Haberin ardından USD/TRY kuru 5,7620 ve EUR/TRY 6,3570’e yükselerek gün içi en yüksek seviyeyi gördü. Günlük bazda TL, dolar karşısında en çok değer kaybeden gelişen ülke parası olarak negatif ayrışıyor.

İlgili Haberler

Son yorumlar

Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
gn tr
gn tr

yumurta gibi maasallah steve  ... (Devamını Oku)

10.09.2019 07:38 GMT· Cevap
ALİ ŞAHİN UYSAL
ALİ ŞAHİN UYSAL

Sözde TCBM nin, elindeki NET ???? REZERVLER Kİ YOK VE CUMHURİYET TARİHİNDE BIRAK KULLANMAK, KULLANILMASI BİLE GÜNDEME GELMEMİŞ İHTİYAT AKÇESİ BİTTİĞİNDE NE YAPACAKLAR ACABA????   ... (Devamını Oku)

09.09.2019 16:26 GMT· Cevap
Erkan Ertoren
Erkan Ertoren

çok merak ediyorum çindeki dolarlar amerikaya gitse ve altın almak isteseler o dolarların karşılığında altınları varmı  ... (Devamını Oku)

09.09.2019 15:00 GMT· Cevap
umuttolga han
umuttolga han

Şu haber bile kuri 6 üstüne atmasi gerek çok baski var çok   ... (Devamını Oku)

09.09.2019 13:21 GMT· Cevap
Cengiz Bayraktar
Cengiz Bayraktar

Sende bir gün kim vurduya gideceksin Amerika ...  ... (Devamını Oku)

09.09.2019 13:07 GMT· 1 · Cevap
Brightlight
Brightlight

şerbetliyiz biz artık o konuda , ister yaptırım ister kaptırım ne istiyorlarsa yapsınlar , dünyayı tehdit ederek yönetiyor adamlar ... yeter artık ...  ... (Devamını Oku)

09.09.2019 13:04 GMT· 2 · Cevap
Ayberk Gökce
Ayberk Gökce

bizim allahimiz var Cennetten dolar basıyoruz endiselenmeyin   ... (Devamını Oku)

09.09.2019 13:01 GMT· Cevap
Şerafettin Yaş
Şerafettin Yaş

Türkiye vatandaşlarından bu haberlere nasıl sevinenler çıkabiliyor anlamış değilim. Hayretler içindeyim.  ... (Devamını Oku)

09.09.2019 12:57 GMT· 8 · Cevap
Cengiz Bayraktar
Cengiz Bayraktar

Topunuz gelin AMG uşakları   ... (Devamını Oku)

09.09.2019 12:54 GMT· Cevap
uğur erkan
uğur erkan

Faiz düşürülme olasılığının fiyatlanması bnce   ... (Devamını Oku)

09.09.2019 12:51 GMT· 2 · Cevap
canım türkiyem
canım türkiyem

neden açıklamanın tamamı yok powell ayağını kaydırcaz diyor :)  ... (Devamını Oku)

09.09.2019 12:49 GMT· Cevap
ali demir
ali demir

demekki istediklerini alamadilar.  ... (Devamını Oku)

09.09.2019 12:47 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz