Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
Türkiye 10 Yıllık Tahvil Verimi

Türkiye 10 Yıllık Tahvil Verimi

İstanbul
15,610 0,000 0,00%
19/07 - Kapanış.
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
murel doru
murel doru

yeni başkan 500 baz puan indirebilir dedikodusu var, geçen seneki 625 'in geri alımını parça parça değil mümkün olduğunca bir kerede yapılacağı beklentisi insanlarda hakim bu ara...  ... (Devamını Oku)

17.07.2019 12:05 GMT· Cevap
FARUK TURAN
FARUK TURAN

zorla yukselttiler yine  ... (Devamını Oku)

10.07.2019 14:56 GMT· 2 · Cevap
Metin Demir
Metin Demir

borsa nasil oynanir?  ... (Devamını Oku)

10.07.2019 12:33 GMT· Cevap
Volkan Mutlu
Volkan Mutlu

Nerde durur bu tahmini olan var mı  ... (Devamını Oku)

08.07.2019 21:25 GMT· Cevap
Oturan Boa
Oturan Boa

yarın beklenmedik hareketler görebiliriz.  ... (Devamını Oku)

07.07.2019 19:25 GMT· Cevap
Süleyman Coşkun
Süleyman Coşkun

Nn  ... (Devamını Oku)

03.07.2019 17:31 GMT· Cevap
AK Beydağ
AK Beydağ

altına yuklenin arkadaşlar   ... (Devamını Oku)

02.07.2019 16:16 GMT· 2 · Cevap
Cihan Saraç
Cihan Saraç

boş yapma DOLAR al diyolardı dolarda patladı elimizi nereye atsak kuruyor ytd  ... (Devamını Oku)

30.06.2019 19:09 GMT· Cevap
Çağlar Umut
Çağlar Umut

bunu nasıl aliyoruz  ... (Devamını Oku)

27.06.2019 17:40 GMT· 2 · Cevap
Samsa Alp
Samsa Alp

13 ler temmuz sabirsizlikla bekliyorum   ... (Devamını Oku)

26.06.2019 10:01 GMT· Cevap
Samsa Alp
Samsa Alp

hey 13 lü 13 lü geliyor hilal kasli hey 13 lu gel temmuzun ilk haftasi :))))   ... (Devamını Oku)

25.06.2019 12:46 GMT· Cevap
Ömer Tura
Ömer Tura

faizler geliyor  ... (Devamını Oku)

25.06.2019 10:49 GMT· Cevap
Samsa Alp
Samsa Alp

14gelll  ... (Devamını Oku)

21.06.2019 05:52 GMT· 1 · Cevap
ekonomikser Twitter
ekonomikser Twitter

.  ... (Devamını Oku)

20.06.2019 09:54 GMT· Cevap
ekonomikser Twitter
ekonomikser Twitter

.  ... (Devamını Oku)

20.06.2019 09:54 GMT· Cevap
Murat Tura
Murat Tura

uzun bir yolu var  ... (Devamını Oku)

19.06.2019 06:02 GMT· Cevap
Osman Tura
Osman Tura

20 üstüne yol var  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 06:42 GMT· Cevap
Hazır Mısın
Hazır Mısın

17:03 itibariyle 16,86  ... (Devamını Oku)

12.06.2019 16:40 GMT· Cevap
Totti10
Totti10

damat konuştu çaktilar aşşa hem doları hem faizi   ... (Devamını Oku)

23.05.2019 18:07 GMT· Cevap
hakan berk
hakan berk

mevduata ver %30 bak nasıl çözülüyor dolar  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 18:08 GMT· Cevap
Totti10
Totti10

22.22 gelir mi ?  ... (Devamını Oku)

22.05.2019 14:40 GMT· Cevap
cemalbalck black
cemalbalck black

bu faizizler piyasada nasil belirleniyor..tahvil cikarken fqizi belli degil mi  ... (Devamını Oku)

18.05.2019 07:02 GMT· Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

bir sabah uyandığımızda her şey bitmiş olucaktır ytd  ... (Devamını Oku)

13.05.2019 09:33 GMT· Cevap
Ibo Nisanur
Ibo Nisanur

faizler derhal kur dahada yukari gitmeden artirilmali  ... (Devamını Oku)

09.05.2019 14:09 GMT· 2 · Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

arkadaslar allah sonumuzu hayır etsin  ... (Devamını Oku)

09.05.2019 08:08 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz