Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
Türkiye 10 Yıllık Tahvil Verimi

Türkiye 10 Yıllık Tahvil Verimi

İstanbul
12,545 +0,355 +2,91%
22/05 - Kapanış.
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
fatih kerim
fatih kerim

Sagol borsa joker sayende zarardan cıktım tlgramda Allah razı olsun   ... (Devamını Oku)

9 saat önce· Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Tahvıl faızlerını dusurmeye çalıştığı surece kur da aşşağı yonu unutun arkadaşlar ve genel ppk mevduat vb faızler i dusurmeye de aynı sekılde bu kur un tansiyonunu hep yuksek tutar başka turlu anlatım şeklı varsa açık ve net sekılde buyrun  ... (Devamını Oku)

12 saat önce· Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Kur gene çözülmüyor...   ... (Devamını Oku)

22.05.2020 20:06 GMT· Cevap
TC Ferhat Ünlü
TC Ferhat Ünlü

13 liradan 1 tahvil mi alıyoruz. Getirisi ne oluyor, faizi ne kadar acaba. Kazandğımızdan ne kadar vergi öderiz.   ... (Devamını Oku)

19.05.2020 11:02 GMT· Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Anlaşılan merkez bankası tahvil faızlerınıde bu şekılde 3 aşşağı 5 yokarı boşa sıkacak pıyasa elınde patlayacak gene yaptığı mudahale ler gene boşa gıdıyor tahvıl fazıını yukselırken TL mevduat faız lerını aşşağı çekıyor tahvıl ayağı boşa gıdıyor TL nın dövız ayağını zorluyorPıyasada güven yoksa borsaya gelmez ooo para boşuna uğraşıyor bu zamanda bu para borsaya çok zor.. Gelır  ... (Devamını Oku)

18.05.2020 21:03 GMT· 1 · Cevap
aslan aslan
aslan aslan

Bankaların mevduat faizleri son günlerde neden düştü?   ... (Devamını Oku)

16.05.2020 21:59 GMT· 3 · Cevap
Turgay ŞENER
Turgay ŞENER

bu on yıllık tahvil anlık alınıp satilabiliyor mu döviz ve emtia gibi....  ... (Devamını Oku)

11.05.2020 01:13 GMT· 1 · Cevap
Turgay ŞENER
Turgay ŞENER

artması doların düşeceğine işaret normal şartlarda diye biliyorum....  ... (Devamını Oku)

11.05.2020 01:11 GMT· 3 · Cevap
Metal Metal
Metal Metal

Merhaba arkadaşlar ziraat mobil bankacılığa girince 3-4 tahvil yada bono çıkıyor satın almak için . Ziraat yatirim uygulamasindan tahvillere bakıyorum çok fazla tahvil ve bono var fakat satın alma kısmı yok . Ziraat internet sitesine mevcut bono ve tahviller neler diye bakıyorum çok fazla var ama satın almaya gelince 3-4 taneden fazla bulamıyorum . İstediğim tahvili yada bonoyu nasıl satın alabilirim? Bu işten bir şey anlamadım ben Bu 2. El tahvil piyasasi dedikleri ne oradan nasıl alıyoruz ? Yardımcı olacak biri yardım edebilirse sevinirim  ... (Devamını Oku)

09.05.2020 07:28 GMT· 1 · Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Hazıne pazartesi gunu 2 yenı tahvil dızenleyecek ki satacak buda tahvil fazıını dusurur se kuru da altını da yokarı yonlu etkileşim tahvili düşürür oyle tahmın ediyorum kur bosuna düşmedi herhalde bunu deyerkendırmezlerse şaşarım zaten  ... (Devamını Oku)

09.05.2020 00:44 GMT· Cevap
MAHMUT KAYA
MAHMUT KAYA

Arkadaşlar buranin kirmiziya donmesi bizim Bisti nasil etkiler? dusermi cikarmi? bir iliski var ama bir turlu cozemedim, ters orantilimidir nedir? bilen varsa cevap verirse duaci olurum, tesekkurler  ... (Devamını Oku)

07.05.2020 19:22 GMT· 5 · Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Altın hala durmuyor çip oldu tahvil Faizlerı de bosa gitti bu kafayla giderse altın 500 lira olur  ... (Devamını Oku)

07.05.2020 10:07 GMT· Cevap
Muhammet Şentürk
Muhammet Şentürk

Bu faiz oranının düşmesi tahvile yatırım yapan için iyi değilmi   ... (Devamını Oku)

06.05.2020 21:24 GMT· Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Gelecek hafta 18 20 arası gelmezse tahvil Faizlerı dolar 7.50 8 arası yazR altın 400 ustune atar kimse kızmasın kızan yerine buz koysun başka turlu soğumaz   ... (Devamını Oku)

06.05.2020 14:27 GMT· Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Bugun kur daha yokarı gitmiyorsa bu tahvil faizlerinin birden bu denlı sıcraması sadece durdurmaya çalısıyor sunuz çozum yok mudahale yok ancak bukadar işte dolar 7.20 olmus altın 400 e dayanmıs bu gunlerı ararsın bu hamle kanallarını ararsın merkez bankası sık bakalım boşa bu olanları dolar 10 lıra olunca tahvil faizlerini 30 yaparsın yemezse dolar 20 olunca ppk fazıını kullanırsın bu kafayla siz daha çok yol a gıdersınız  ... (Devamını Oku)

06.05.2020 14:04 GMT· Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Yukselteceksın mecbur kur un rahatlaması için mec bur  ... (Devamını Oku)

29.04.2020 08:52 GMT· Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Düşmeye devam ettiği surece hem kur a baskı yapıyor hem altına arkadaşlar altının basını yiyecek bu tahvil Faizlerı dustuk e yon herzaman yokarı başkaturlu anlamıyorum durmuyor dusuyor altında tukselıyor  ... (Devamını Oku)

24.04.2020 20:06 GMT· Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Bu tahvil faizlerini bu denlı dısırmek kur a ve enfılasyon a zarar vermekten başak Bı bok yemez bu kafaayla giderse gram altın 500 lira olur doları da 8 lira yaparsınız... Devam edin bu kafayla sakın vaz geçmeyin  ... (Devamını Oku)

23.04.2020 14:14 GMT· 3 · Cevap
Oguz Demirbag
Oguz Demirbag

Arkadaslar 12 bin ne anlama geliyor mesela ben 50 binlik tahvil alsam ne oluyor simdi ne kadar kazaniyorum:)   ... (Devamını Oku)

21.04.2020 19:30 GMT· 2 · Cevap
cevdet ketenci
cevdet ketenci

bizim başladığımız bu sistem dünyada birçok ülke uyguluyo dün Cüneyt başaran anlattı bunu canlı yayında  ... (Devamını Oku)

21.04.2020 16:30 GMT· Cevap
cevdet ketenci
cevdet ketenci

boş konuşmalar ABD Fed bankalara para veriyo şirketlere destek işçi çıkartma ma kaydıile bankalarda kredi ve işi bozuk şirketlere para vermek kaydıyla teşvik veriyo dünya enbüyük kirizden bahsel iliyo altın petrol herşeyin geçmediği ortam   ... (Devamını Oku)

21.04.2020 16:28 GMT· Cevap
Mustafa TOR
Mustafa TOR

Akşam 23:00 de Bloonberg de değerlendirme yapan yorumcuların Türkiyedeki kamu ve özel bankaların zorunlu olarak 2 ,5,10 yıllık hazine bono ve tahvillerini alma zorunluğu getirildiğinden bazı bankaların tahvil ,bono almaya başlamalarından 2,5,10 yıllık tahvillerinin faizlerini bankalar düşürmüştür dedi.  ... (Devamını Oku)

20.04.2020 19:56 GMT· 1 · Cevap
Orhan Özturk
Orhan Özturk

Bu denlı gergin pıyasada tahvil piyasasına baskı yapmak altın ve döviz piyasasına ters tepecektır bence bi sure piyasanın rahatlaması ıcın tahvillerın rahat bırakılması yada merkez bankasının faız artırması gerek   ... (Devamını Oku)

20.04.2020 17:18 GMT· Cevap
www www
www www

bankalara getirilen ceza da bu da var ilk etapta kredi vermek yerine devlet tahviline yöneldiler umarım ülkemiz için iyi olur ytd   ... (Devamını Oku)

20.04.2020 15:52 GMT· Cevap
Şelalecii
Şelalecii

20 Nisan Pazartesi 11:02 TÜRKİYE 10 YILLIK TAHVİL GETİRİSİ 113 BAZ PUAN DÜŞÜŞLE %13 SEVİYESİNE GERİLEDİ  ... (Devamını Oku)

20.04.2020 08:24 GMT· 1 · Cevap
Tartışma
Cevap Yaz