Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
Türkiye 10 Yıllık Tahvil Verimi

Türkiye 10 Yıllık Tahvil Verimi

İstanbul
14,450 0,000 0,00%
20/09 - Kapanış.
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Ali Demir
Ali Demir

25 baz fed ındırdı  ... (Devamını Oku)

18.09.2019 18:04 GMT· Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

fed 0,25 ındıdırm yapması abd ye daha çok malı yuk bındırıır kısacası dönum noktasına geldı abd zaten bu yüzden gundemı değiştırmek ıcın her tarafa saldırıyor şuna ınanın bundan nasıbımızı alacağız saygılar  ... (Devamını Oku)

18.09.2019 13:35 GMT· 1 · Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

fed faizi sabit tutar  ... (Devamını Oku)

18.09.2019 13:32 GMT· 1 · Cevap
FARUK TURAN
FARUK TURAN

Allahtan yildirim aslani dinleyip dolar almadik, yoksa batmistik....  ... (Devamını Oku)

13.09.2019 12:25 GMT· 1 · Cevap
Samsa Alp
Samsa Alp

bos yapmayin denen faizci ne haberrrrr herkese cay faizciye yok :)  ... (Devamını Oku)

12.09.2019 18:25 GMT· Cevap
Samsa Alp
Samsa Alp

geli yeah 13 ler kapida :)))  ... (Devamını Oku)

09.09.2019 11:57 GMT· Cevap
Murat Tura
Murat Tura

Gösterge tahvil https://www.yatirimkredi.com/gosterge-faiz-orani-politika-faizi-iliskisi.html  ... (Devamını Oku)

29.08.2019 14:09 GMT· 3 · Cevap
Hasan Yatbay
Hasan Yatbay

Boş yapmayın....  ... (Devamını Oku)

27.08.2019 08:19 GMT· Cevap
Zeyna
Zeyna

burada bile reklam yapmışlar  ... (Devamını Oku)

25.08.2019 15:24 GMT· 1 · Cevap
Hasan Yatbay
Hasan Yatbay

Dobur 10 yıllık varmı ki  ... (Devamını Oku)

23.08.2019 16:42 GMT· Cevap
Hasan Yatbay
Hasan Yatbay

Boş yapmayın dedi size dimi...  ... (Devamını Oku)

20.08.2019 18:06 GMT· 1 · Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

tam 5.66-5.71 "mayınlı tarla" bölgesindeyiz yine  ... (Devamını Oku)

20.08.2019 07:52 GMT· 1 · Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

5.66 ve 5.71 malum bloke rakamlar. aylar öncesinden. 5.78 e gelmesi için ani ve sıralı pikleri göstermesi lazım.arkadaslar  . . dolarizasyonu kırmadan devam ederse kur, 6.24 ler yalan olur 6.75-6.99 a demir atarız. yok dolarizasyonu kırarız derlerse 5.20 görelebilir  ... (Devamını Oku)

20.08.2019 07:51 GMT· 1 · Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

boş yapmayıp 5.473 dolar alan kazandı  ... (Devamını Oku)

20.08.2019 07:45 GMT· Cevap
Necati Aygün
Necati Aygün

bu deyerin artmış olması tahvilden çıkış olduğu anlamında, bilen arkadaslardan cevap rica edrim  ... (Devamını Oku)

19.08.2019 20:11 GMT· Cevap
Ahmet Yılmaz
Ahmet Yılmaz

yıl sonu 12 altı kapatırsa güzel olur.   ... (Devamını Oku)

13.08.2019 14:02 GMT· Cevap
Didem Duman
Didem Duman

kolay gelsin  ... (Devamını Oku)

01.08.2019 15:47 GMT· Cevap
Alicio GİOVANNİ
Alicio GİOVANNİ

Bencede   ... (Devamını Oku)

01.08.2019 12:57 GMT· Cevap
Hasan Yatbay
Hasan Yatbay

Yıldırımmmmm boş yapmayın diyorsa dogrudur...  ... (Devamını Oku)

31.07.2019 11:35 GMT· Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

10.ve 11. ay grafiklerine dikkat . bu sefer bir farkla. çıkış hızlı olacak diye geniş bant r1:7.44461 rakamı aklınızda olsun hızlı gidicez bu sefer  ... (Devamını Oku)

30.07.2019 13:24 GMT· Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

kısa da hedefi revize etmek.. bir detay var; abd doları geri çağırıyor. bunun içinde gelişmekten olan ülke para birimlerini kısa süreliğine değerli kılacak. sonrası malum, alttan git bir önceki zirvenin üstüne taşı.. sonuç: gelişmekte olan ekonomilerin çöküşü. . kimden yardım alıyor abd; ülke merkez bankalarından. :)  ... (Devamını Oku)

30.07.2019 13:22 GMT· Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

lakin bir sorun var! 12 aylık periyotta 2li dip yaptırırlar mı. . 5.55-5.50-5.473 bile maliyetli şu durumda. . zirveye giden yolda silkelemek için bir daha sınırları zorlarlar mı!? neden olmasın. . dolar evine dönüyor tekrar ytd  ... (Devamını Oku)

30.07.2019 13:21 GMT· Cevap
yıldırım arslan
yıldırım arslan

boş yapmayın dolar toplayın  ... (Devamını Oku)

30.07.2019 13:19 GMT· 2 · Cevap
FARUK TURAN
FARUK TURAN

2. seçim nedeni ile düşüş 3 ay ertelenmişti, şu an beklenilen düşüş trendi onumuzdeki 6 ayda gerçekleşecek, tabi eğer savaş mavaş açmazsak bi yerlere....  ... (Devamını Oku)

26.07.2019 13:56 GMT· Cevap
Samsa Alp
Samsa Alp

bos yapma hisseye yatir   ... (Devamını Oku)

26.07.2019 11:36 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz