Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
ABD 10 Yıllık Tahvil Verimi

ABD 10 Yıllık Tahvil Verimi

NYSE
2,090 -0,002 -0,08%
00:05:00 - Gerçek zamanlı Veriler.
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Neo Geo
Neo Geo

10 yıllıklar 3 aylıkların üzerine çıkmaya hazırlanıyor siper alın.  ... (Devamını Oku)

12.07.2019 11:54 GMT· 3 · Cevap
angelus angelus
angelus angelus

Beyler bu parametre amerikan 10yıllık faiz leri dedikleri şey bu mu oluyor??   ... (Devamını Oku)

12.07.2019 06:22 GMT· 1 · Cevap
ali kaya
ali kaya

Düşmesini bekleyen çok bekler,   ... (Devamını Oku)

11.07.2019 20:28 GMT· Cevap
Svencle Gomes
Svencle Gomes

düzeltme bu sonra cakılcak umarim  ... (Devamını Oku)

11.07.2019 19:36 GMT· Cevap
Neo Geo
Neo Geo

Kıyamete çok az kaldı.  ... (Devamını Oku)

11.07.2019 19:08 GMT· 1 · Cevap
ali kaya
ali kaya

Herkes düşmesini bekliyorsa düşmez bu, yükşelişte  ... (Devamını Oku)

11.07.2019 07:38 GMT· Cevap
Para Babası
Para Babası

bu durum doları nasıl etkiler  ... (Devamını Oku)

05.07.2019 18:56 GMT· Cevap
Neo Geo
Neo Geo

Çok hızlı çıkacak bana göre fırtına öncesi sessizlik...  ... (Devamını Oku)

05.07.2019 17:06 GMT· Cevap
Kerry Kerry
Kerry Kerry

1.95 altına çok hızlı gidecek  ... (Devamını Oku)

05.07.2019 13:08 GMT· Cevap
Gokhan Gul
Gokhan Gul

1,46 ya gidiyor  ... (Devamını Oku)

02.07.2019 15:46 GMT· Cevap
SMYRNA ABi
SMYRNA ABi

10yıllıklar 20 yıllık trendini aşağıya kırdı. Bu bir tuzak kırış değilse çok ciddi şeyler olacak sanıyorum. YTD.  ... (Devamını Oku)

24.06.2019 18:42 GMT· 1 · Cevap
Yusuf Kocakaya
Yusuf Kocakaya

1.80 e kadar düşüş  ... (Devamını Oku)

20.06.2019 02:05 GMT· Cevap
Ahmet Meşeci
Ahmet Meşeci

bir acayiplik var bu iste!!!altin asaya dusebilir ytd..  ... (Devamını Oku)

20.06.2019 00:27 GMT· Cevap
vural bozkurt
vural bozkurt

abd 10 yıllıklar  abd 3 aylık hazine bonosunu geçerse usd alımını arttırın derim tereddüt etmeden alım yapın yatırım tavsiyesi değildir  ... (Devamını Oku)

11.06.2019 10:03 GMT· Cevap
Algoritmic Sinek
Algoritmic Sinek

Gün Aralığı: 2,053 - 2,133. ABD 10 YILLIKLARIN BORSALAR ÇIKARKEN ÇIKMAMASI AKSİNE GERİ GELMESİ ÇOK BÜYÜK SORUNDUR.  ... (Devamını Oku)

07.06.2019 14:18 GMT· 5 · Cevap
Emrah ÖZTEPE
Emrah ÖZTEPE

2018 01 de çıktığı kanala geri dönüyor. . https://invst.ly/azeto  ... (Devamını Oku)

07.06.2019 07:57 GMT· Cevap
Algoritmic Sinek
Algoritmic Sinek

2145 değeri yanlış. 2142 ve 36 var.  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 17:54 GMT· 1 · Cevap
Algoritmic Sinek
Algoritmic Sinek

ARKADAŞLAR 2147 DİP DEĞERİ ŞİMDİLİK DOĞRU İLK ATAK 2168 AŞARSA  2174 OK ŞU ANDA 2166 AMA YANLIŞ DEĞER  ... (Devamını Oku)

31.05.2019 11:18 GMT· Cevap
sedat dogan
sedat dogan

Bu kadar düşüşe ALTIN yukarı gidemiyorsa altında da düşüş yakındır  ... (Devamını Oku)

28.05.2019 16:00 GMT· Cevap
Neo Geo
Neo Geo

Buranın altı olmaması gerek artık dönüş yakındır.  ... (Devamını Oku)

28.05.2019 15:54 GMT· Cevap
Özkan Ay
Özkan Ay

çin yuan’ın değer kaybını durdurmak için elindeki tahvilleri satmaya başlarsa tahvil rallisi olur  ... (Devamını Oku)

17.05.2019 12:38 GMT· Cevap
Umut Bayrak
Umut Bayrak

lan yuzde 25 icin parasini insan 10 yıl bekletir mi yaa :)) git barcaya evinde maci alira bas .1.20 orandan 1 haftada kazanirsin o parayi. ne 10 yıl bekliyon aga. biraz risk sevin   ... (Devamını Oku)

12.05.2019 03:12 GMT· 2 · Cevap
Kerry Kerry
Kerry Kerry

1 aya kalmaz 2,20 nin altına gelir  ... (Devamını Oku)

09.05.2019 13:16 GMT· Cevap
İsmet Zeran
İsmet Zeran

Amerika Borsaları SON % FARK GÜNCELLEME DOW 26.430,14 -0,61 -162,77 06:00 S&P 500 2.923,73 -0,75 -22,10 06:00 NASDAQ 8.049,64 -0,57 -45,75 06:00  ... (Devamını Oku)

02.05.2019 03:06 GMT· Cevap
Ersin Karakaya
Ersin Karakaya

Faize selam satışa devam!  ... (Devamını Oku)

22.04.2019 17:37 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz