Erdoğan'ın açıklamaları ile 5,82'ye yükselen kur, 5,77'den işlem görüyor

Erdoğan'ın açıklamaları ile 5,82'ye yükselen kur, 5,77'den işlem görüyor

Investing.com  | 20.06.2019 16:11

Erdoğan'ın açıklamaları ile 5,82'ye yükselen kur, 5,77'den işlem görüyor

Investing.com - Fed’in dünkü FOMC toplantısında beklentilerden daha güvercin açıklamalarda bulunması ile piyasalarda yıl içi faiz indirimi beklentileri iyice kuvvetlendi ve dolar, dünkü toplantının ardından bugün küresel piyasalarda düşüş yaşıyor.

Gelişen ülke paralarının Fed toplantısının ardından yükseliş yaşadığı bugün TL varlıklarda da küresel piyasalara uyumlu yükseliş yaşanıyor. Gün içinde 5,73 seviyesine gerileyen USD/TRY kuru son saatte kısa süreli 5,82’ye yükselmesinin ardından 5,77’den işlem görüyor.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın bugün hem TCMB politika faizine hem de S-400’lere dair açıklamaları ile kur tarafında kısa süreli yükseliş yaşandı. Erdoğan, faizlerin düşürülmesi gerektiğini tekrar ifade derken S-400’lerin 15 Temmuz itibariyle geleceğini ve ABD’nin bu noktada yaptırım uygulaması durumunda Türkiye’nin de karşılık vereceğini açıkladı.

_newTouch_Related_News

_newtouch_latest_comments

_buttonAddComment
_newtouch_comments_antispam_message
Volkan Özdemir
Volkan Özdemir

çok düşerse iyi olmaz alıştı piyasa sanki dolar 3 tl olunca bizim esnaf fiyatları düşürecekmi biz pahalıdan aldık deyip aynem zamlar devam borsayı düşürdü ne güzel gidiyordu yukarı   ... (_ReadMore)

20.06.2019 22:03 GMT· _discussion_reply
Nurettin ozbolat
Nurettin ozbolat

aksam altidan sonra konussa ne olurdu sanki mesaisimi bitiyo acaba   ... (_ReadMore)

20.06.2019 14:33 GMT· _discussion_reply
hakan karagöz
hakan karagöz

doların düşmesini istemiyor bu adam  ... (_ReadMore)

20.06.2019 14:29 GMT· _discussion_reply
erkan yıldız
erkan yıldız

Bana kalırsa başkan doların düşmesini istiyormuş gibi görünüyor. Ama aslında istemiyor. Dolar ne zaman salsa kendini ortamı gerigor hemen. ;)   ... (_ReadMore)

20.06.2019 14:12 GMT· _discussion_reply
Metehan Demirel
Metehan Demirel

incirlik ?   ... (_ReadMore)

20.06.2019 14:02 GMT· _discussion_reply
Bedrican Sağlam
Bedrican Sağlam

ABD’ye ne gibi bi yaptırım uygulanabilir ki ? :D  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:52 GMT· 3 · _discussion_reply
Ayberk Gökce
Ayberk Gökce

3 ay daha konuşma pc alcam başkan  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:41 GMT· 1 · _discussion_reply
HAKAN KESKIN
HAKAN KESKIN

benim dusuncem tayiple tramp danisikli dovus icinde su anda secime kadar ben esip gurleyim secimden sonrada sen tivitini atar ortaligin icine edersin diyor resmen sizce bi yanlisim varmi arkadaslar  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:40 GMT· 1 · _discussion_reply
Future Öztürk
Future Öztürk

DEVLETİN HER İŞİ ULU ORTA KONUŞULMAZ.BELEDİYECİLİKTEN GELDİYSENİZ BULUNDUĞUNUZ YER BELEDİYE BİNASI DEĞİL.CUMHURBAŞKANLIĞI MAKAMI.HER MİKROFONU ELİNE ALDIĞINDA ULU ORTA KONUŞULMAZ.NE BİÇİM SİYASET YAPIYORSUNUZ  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:38 GMT· _discussion_reply
Future Öztürk
Future Öztürk

BU KONUŞMALARDA KASIT VARSA PİYASA KENDİNİ TOPLARKEN BİLEREK PİYASAYI GERMEYE UĞRAŞIR BÖYLE AÇIKLAMA YAPARLARSA VATANDAŞ BUNUN HESABINI SANDIKTA HELEKİ 2023 DE MİSLİYLE SORAR.  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:37 GMT· 1 · _discussion_reply
Ghz Ghz
Ghz Ghz

Haber başlığında yazıyor Erdoğan konuştu dolar yükseldi diye, millet hala kalkmış; sen konuş diyor. Konuşmakla olmuyor o işler. Uygulama önemli. Faiz şöyle böyle faiz lobisi diyor; en yüksek faizin olduğu ülkeyiz. Fed faiz düşürüyor, dünyada dolar ucuzluyor bizde başkan konuşuyor dolar yükseliyor. Yıllarca milleti yediler ekonomi şöle doları düşürdük falan filan diye. Hiç demiyorlar amerika parayı dünyaya saldı da dolar ucuzladı diye. Hoş o furyadan da faydalanamadık. O ucuz dolarlarla iş güç yapamadık, birşey üretip, geliştirip dünyaya satamadık. Daha üstüne borç yaptık birde. Sorsan imf ye borç veriyoruz. Hey yavrum hey  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:31 GMT· _discussion_reply
Emrullah Inik
Emrullah Inik

Seçime kadar doları düşürüolar  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:20 GMT· 1 · _discussion_reply
Halil Kurtgöz
Halil Kurtgöz

böyle konuş başkan sonuna kadar arkandayiz seni icerdeki ve dısardaki kan emicilere yar etmeyecegiz  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:19 GMT· 2 · _discussion_reply
Altun Ozgur
Altun Ozgur

s400 bu arada habire gecikiyor  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:19 GMT· _discussion_reply
mustafa ozkurt
mustafa ozkurt

brunson krizi s400 meselesi yanında çerez kalacak gibi  ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:17 GMT· _discussion_reply
Yusuf Karahanlı
Yusuf Karahanlı

böyle devam et başkan konuşman çok gerekli sanki   ... (_ReadMore)

20.06.2019 13:17 GMT· _discussion_reply
_newtouch_discussion_title
newtouch_comments_reply_comment_hint
_newtouch_comments_antispam_message

_touchRiskDisclosure_message

English (USA) English (UK) English (India) English (Canada) English (Australia) English (South Africa) English (Philippines) English (Nigeria) Deutsch Español (España) Español (México) Français Italiano Nederlands Português (Portugal) Polski Português (Brasil) Русский ‏العربية‏ Ελληνικά Svenska Suomi עברית 日本語 한국어 中文 香港 Bahasa Indonesia Bahasa Melayu ไทย Tiếng Việt हिंदी
_Logout
Mobile_app_sign_in_pop_up_sign_out_text
_No_Yes
_Cancel_Yes
mobile_app_saving_changes

+