Bakan Çavuşoğlu: ''Hiç kimse Türkiye'ye ültimatom veremez''

Bakan Çavuşoğlu: ''Hiç kimse Türkiye'ye ültimatom veremez''

Investing.com  | 13.06.2019 13:00

Bakan Çavuşoğlu: ''Hiç kimse Türkiye'ye ültimatom veremez''

Investing.com - Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ve Fransa Dışişleri Bakanı Jean-Yves Le Drian, görüşmelerinin ardından Ankara'da ortak basın toplantısı düzenledi. Çavuşoğlu İdlib ve S-400 konularında önemli açıklamalarda bulundu.

S-400 konusunda "Milli Savunma Bakanımıza gönderilen mektubun üslubunu kabul etmiyoruz. Hiç kimse Türkiye'ye ültimatom veremez. Türkiye bağımsız ve özgür bir ülkedir. Türkiye Rusya'dan S-400 hava savunma sistemini almıştır. Bu tip mektuplarla Türkiye aldığı karardan vazgeçmez." dedi.

İdlip konusunda ise, "Sadece askeri çözümden yana rejimin olduğunu biliyoruz. Rejimin İdlib'e yönelik saldırılarının arttığını görüyoruz. Şu anda tam olarak ateşkes sağlandığını söylemek mümkün değil. Bu sabah gözlem üssümüze yönelik saldırı oldu 3 askerimiz hafif şekilde etkilendiler. Bunun kasıtlı olduğunu düşünüyoruz. Rejim buna yönelik saldırılarını devam ettirirse gereğini yaparız." açıklamasında bulundu.

İlgili Haberler

Son yorumlar

Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
gn tr
gn tr

Verdiler ve vermeye devam ediyorlar. onemli olan karsiliginda biz onlara ne veriyoruz  ... (Devamını Oku)

14.06.2019 07:26 GMT· Cevap
Erdal Kahraman
Erdal Kahraman

biz hangi işi doğru yapsak dolar yükseliyor.Bu demekki durmak yok S400lere devam.  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 21:51 GMT· Cevap
Son Satış
Son Satış

GERÇEKTEN GARİBAN OLUPTA TÜM TEMİZ DUYGULARIYLA VATANI SEVEN SESSİZ DURAN YERİ GELDİĞİNDE ŞEHİT OLAN SAF İNSANIMIZ ÜZERİNDEN KİM NEMALANIYORSA TOPRAĞIN ALTI DA VAR UNUTMAYIN BUNU. BAKIN 6,5 SEVİYELERİNDE YATAY İZLEMESİ GEREKEN KUR DEVLETİMİZ ZARAR ETTİRİLME PAHASINA SIRF ÖZEL SEKTÖR BORÇLARINI UCUZ DOLARDAN KAPATSIN DİYE BASKILANIYOR OYSA TİCARETTE ''YAPAMIYORSAN İSTİFA EDERSİN'' BU KADAR ACIMASIZDIR HAYAT. AMA SEN DEVLETTEN ALDIĞIN KOBİ DESTEK VE HİBE KREDİYİ FAİZE ATARDA İŞİNE HARCAMAZSAN ORADA BİR DURACAKSIN İŞTE NEYSE 10 TL FALAN OLMASINI İSTEYEN YOK AĞZINI AÇANA KARŞI ÇIKIYORSUNUZ YOK ÖYLE BİR DÜNYA DOLAR 8 TL OLSA BAŞLARSINIZ AYNI GEMİDEYİZ LAFLARINA EE BATARIRKEN BANA MI SORDUN DEMEZLER Mİ ADAMA . ALLAH DEVLETİMİZE ZEVAL VERMESİN.  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 15:23 GMT· 3 · Cevap
osmancan yalın
osmancan yalın

verdiler veremez değiller verdiler kaç saat oldu   ... (Devamını Oku)

13.06.2019 15:22 GMT· Cevap
Future Öztürk
Future Öztürk

KIBRISTA BULUNAN GAZ VE PETROL TÜRKİYENİN MALIDIR VE BİZİM ENERJİ AÇIĞIMIZI KAPATIRKEN BİRDE SATICI KONUMA GETİRİYOR.  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 14:33 GMT· Cevap
Pr Yıldız
Pr Yıldız

Çatır çatır veiyorlar bak piyasay  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 14:28 GMT· Cevap
Mehmet Oğuz
Mehmet Oğuz

nasıl veriyolar ekonomiyle mesajı  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 14:16 GMT· Cevap
Yiğit Bullet
Yiğit Bullet

Bakanimiz da borsadan cikmis.. cok yazik... Lutfen sayin cumhurbaskanimizi, aziz milletimizin huzurunda aksiyon almaya cagiriyor, kendisini sevgi ve saygi ile selamliyorum.  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 13:25 GMT· Cevap
Safak Yaman
Safak Yaman

Önce karşı çıkıyorsunuz, sonra kimseler duymadan tamam deniyor. Bu insanlarda yiyor.  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 13:00 GMT· 1 · Cevap
bani bani
bani bani

Ama veriliyor ultimatomu, sizden de karşı bir hamle niye yok  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 12:54 GMT· Cevap
Yahya Gri
Yahya Gri

dun kurdistan sehitleri icin saygi durusunda duruyordunuz kimse yemez bu yalanlarinizi  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 12:25 GMT· Cevap
Trend Avcısı
Trend Avcısı

BORSADAKİ POZİSYONLARNIZI KAPATTINIZ SANIRIM SAYIN DIŞİŞLERİ BAKANI. SÖYLEMLER SERTLEŞMEYE VE RESTLEŞMEYE BAŞLADIĞINA GÖRE.  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 12:10 GMT· Cevap
Son Satış
Son Satış

10 TL İĞNELENECEK ARKADAŞLAR AZ DAHA SABIR AĞUSTOSA AZ KALDI. ATAR GİDER YAPIYORSAN ARKASINDAN YAPMA TRUMP'IN YÜZÜNE YAPIN DA GÖRELİM :)  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 11:01 GMT· Cevap
Son Satış
Son Satış

Zorla 1USD:10 TL 'yi İğneletecekler neyse bekliyoruz efendim.  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:58 GMT· 1 · Cevap
orkun ozbudak
orkun ozbudak

bu ulkede birsey uretmeden abd yaptigin atar gelip sana geri batar bronson gibi atari yapip R yapicaksaniz hic bastan yapmayin ezilen olmamak icin kopruden camiden yoldan once fabrika ve egitim sistemi gerekli  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:56 GMT· 1 · Cevap
Semih Sercan Gezer
Semih Sercan Gezer

Birader kimse dolar aldığı için memleketin tehlikeye düşmesini istemez. Rahip Brunson olayında gördük bağırıp çağırmanın ne olduğunu. Bir şey yapıyorsak arkasında duralım. Bugün Amerika, F-35 imle uyumlu değil dedi diye anlaşmaya vardığımız S-400'den caymayalım. Vatandaşın istediği güven veren bir siyaset. Dolar alıp düşüren, sonra böyle söylemlerle doları fırlatıp 20 kr-30 kr üstten satan bu siyasiler değilse ben hiçbirşey bilmiyorum.  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:39 GMT· Cevap
Zorro Bey
Zorro Bey

Nota ne la müzik notası mi? - - - - - - Kimler hatırlıyor?   ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:39 GMT· Cevap
Durust Kerim
Durust Kerim

memleket bitti esnaf kan ağlıyor diyenler ağlaya ağlaya egede akdenizde villalar üstüne villa aliyor  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:30 GMT· 2 · Cevap
vedat imrek
vedat imrek

nebiçim alışveriş bu keşke alıyoruz deyip alsaydık bu iş bitse idi aldık alıyoruz alacaz her söz piyasaları vuruyor  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:28 GMT· Cevap
Cem Kuşku
Cem Kuşku

Siz her telefona abd nin her dedigine eyvallah derseniz böyle küstah küstah tehdit ederler   ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:27 GMT· Cevap
Aytaç Temurtaş
Aytaç Temurtaş

Memleket bitiyorrrrrrr esnaf kan ağlıyorrr  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:16 GMT· 1 · Cevap
QuantumTrade
QuantumTrade

Hep aynı boş laf etrafında dör dönüyorlar "aldık". İyi aldıkta ne yapacağız şimdi? Alıp Türkiye ye mi konuşlanadıracağız ve kullanabilecek miyiz etkin olrak kendi istediğimiz zaman? Seri üretim yapacak mıyız? Bu konu çok önmeli 3 tane füze almakla bir halt olmaz 2 sıktın bitti sonra avcunu ayalarsın. Tekonoloji aktarı olacak mı? Bu soruların hiçbirinin cevabı yok. Seçim çığırtkanlığı yapılıyor başka bir durum yok. Bunu abd ve rusya ile birlikte danışıklı dövüş şeklinde yaıldığınıda düşünmüyor değilim Hiç bir inandırıcılığı yok yapılan açıklamaların.  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:15 GMT· 2 · Cevap
muhammet şimşek
muhammet şimşek

Helal sana koca yürekli adam  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:13 GMT· 1 · Cevap
Sezer Alim Demir
Sezer Alim Demir

dolara yatırım yapanlara savaş çıktı askere git desen gitmez burda s400 ten vazgeçmeyin diye nara atıyorlar.Dolarlar elinizde patlar umarım :)  ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:12 GMT· 2 · Cevap
Sezer Alim Demir
Sezer Alim Demir

oooo dolara yatırım yapanlar doluşmuş yorumlara, vazgeçmeyin devam edin oh evet yes diye diye doların artmasını istiyorlar ama bunu s400 leri almaktan vazgeçmeyin diyerek yapıyorlar   ... (Devamını Oku)

13.06.2019 10:11 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz