Aramanıza ilişkin sonuç bulunamadı
BIST Ulusal Tüm 100 (XTUMY)

BIST Ulusal Tüm 100 (XTUMY)

İstanbul
141.524,28 -85,52 -0,06%
18:10:12 - Kapanış. Döviz TRY
Yeni bir Portföy Oluştur
İptalOluştur
Yeni portföye başarıyla eklendi
Yorum Ekle
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Simge Gündüz
Simge Gündüz

BORSA KRAL BMELK HİSSESİNDE BORSA KRAL TLGRAMDA takip edin sizde kazanın...  ... (Devamını Oku)

04.09.2019 07:13 GMT· Cevap
mehmet güngör
mehmet güngör

Bist düşmesine rağmen dobur dimdik ayakta ytd.  ... (Devamını Oku)

22.08.2019 14:02 GMT· Cevap
Traderxb inves
Traderxb inves

bu merdiven altı müdahaleler bittiğinde Bist in durumunu görecek siniz. Kur eninde sonunda reel fiyatına gelecektir.Burda yorum yapan Ak tro lllere aldanmayın  ... (Devamını Oku)

26.07.2019 13:04 GMT· Cevap
BİSTOTUZ TAYFASI
BİSTOTUZ TAYFASI

Beyler bayanlar Twiterda @BorsaFenomeni var aratın takibe alın piyasanın en büyük üstadı. Telégramı da yazılı sayfasında bist30 Telégramı kurmuş. Fenomeni bilen bilir ondan daha büyük borsacı gelmemiştir piyasaya. Kendisinin yurtdışı bağlantısı da var.   ... (Devamını Oku)

05.07.2019 10:28 GMT· Cevap
borsa ttacirlerim
borsa ttacirlerim

T elegramda Pusula g rubu var , Yağmurcu Arif Efendi Ömer Dinç Adem Halil gibi isimler orada 3 ayda % 200 kazandım, t witterda @arif_yagmurcu diye arat orada adres var  ... (Devamını Oku)

01.07.2019 20:28 GMT· Cevap
hasan kocatepe
hasan kocatepe

Arkadaşlar borsada para kazanmak istiyorsanız Twiter da BORSA BENİM İŞİMM var hergün tavan ve primli hisse söylüyor. Şiddetle tavsiye ederim  ... (Devamını Oku)

06.06.2019 10:08 GMT· Cevap
Sude Ozkul
Sude Ozkul

((SOKM)) ŞOK MARKET Kazandırmaya devam ediyor  ... (Devamını Oku)

02.06.2019 09:23 GMT· Cevap
Sude Ozkul
Sude Ozkul

((SOKM)) ŞOK MARKET Kazandırmaya devam ediyor  ... (Devamını Oku)

02.06.2019 09:23 GMT· Cevap
Yaren Uslu
Yaren Uslu

Teellegramda arama yerine TradeBorsa yazıp aratıp katılabilirsiniz hergün TAVANA yükselen hisseler veriyor. Her dediği yükseliyor.KAZANMAK İSTEYEN KATILABİLİR.  ... (Devamını Oku)

01.06.2019 20:19 GMT· Cevap
Hakan Akyol
Hakan Akyol

İnsta @borsa_hastasi kazanmak için takip edin kazanın   ... (Devamını Oku)

11.05.2019 23:20 GMT· Cevap
Borsa Teknikeri
Borsa Teknikeri

Kazanlara katılmak için T.e.l.e.g.r.a.m uygulamasını telefonunuza yükleyin ve giriş yapıp arama yerine BORSA KARTALLARI diye aratma yapıp katılabilirsiniz. Paranızı katlamanın kolay yöntemi.  ... (Devamını Oku)

16.12.2018 17:04 GMT· Cevap
Selçuk Tuğrul
Selçuk Tuğrul

CUSAN 1.87 VE KAP HABERİ "Görüşmeler neticesinde 16.11.2018 tarihinde Bağlı Ortaklığımız Çuhadaroğlu Alüminyum ile GILAN Holding LLC arasında anlaşma sağlanarak 17.480.369,35 ABD Doları tutarında sözleşme imzalanmıştır. "  ... (Devamını Oku)

23.11.2018 05:58 GMT· Cevap
Milpa YÜKSELENDEĞER
Milpa YÜKSELENDEĞER

Milpa NEDEN Yüksek PRİM Potansiyeli taşıyor..ÖZET halinde, Araştıranların, Yatırımcıların düşünceleri. Linki tıklayınız > https://tr.investing.com/members/203607997/comments  ... (Devamını Oku)

19.11.2018 22:51 GMT· Cevap
yunus özkardes
yunus özkardes

M  ... (Devamını Oku)

24.10.2018 20:42 GMT· Cevap
Mehmet ATEŞ
Mehmet ATEŞ

Herkes kaybolmuş burda..  ... (Devamını Oku)

31.05.2018 12:14 GMT· Cevap
ismail yaman
ismail yaman

Slm gunaydin  ... (Devamını Oku)

21.05.2018 05:31 GMT· Cevap
Tartışma
Cevap Yaz